Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hihi! (voor degenen die het nu even niet snappen: Die schimmel waar Daisy de foto's van heeft geplaatst is Boniek, de moeder van de hengst van de baby van Ivanka
, Oma dus
)
! 

Ik wilde nog wat laatste ontwikkelingen met jullie delen (en graag jullie mening: duurt het nog lang?
): gisteravond zat er weer flink wat ontwikkeling in bij Eliene: uier was toch nog groter geworden, ook naar achteren toe (en ik vond 'um al flink in vergelijking met foto's van sommige andere merries) met behoorlijke spenen, ze kegelde flink en haar achterbenen waren aan de binnenkant helemaal bedekt met een spoor van dat plakspul dat uit die uier was gekomen! En op d'r buik waren nu grote aderen zichtbaar. Dus na een paar dagen "niks doen" komt er nu weer iets op gang! *ik helemaal blij*
Vanavond even kijken hoe het er nu mee is...
En Jacobien natuurlijk gefeliciteerd!
. Ik kon gisteren na jou sms niet gelijk kijken jammergenoeg Dais! Maar is echt een mooi veulen!! En heeft ze snel gedaan
!!! Dat veulen is er vast gewoon zo uitgevallen
. Een prachtig veulen. Het 19e ... go Oma!!
Mac schreef:Zeg Tinne, is er nu nog niks???
... 

. Maar ja, wanneer wordt het weer mooi weer?
.
. Dankje Macy
. 

Hoe krijg je het toch verzonnen Marije? 
snoopy_689 schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHAHA MARIJE....Sorry, ik moest echt heel hard lachen!
Whahahahahahahahahahaha....Fleur uut zoetermeer!
Macy kent ook veel Fleur's 3 zelfs!