Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Caily schreef:Dark gefeliciteerd!! Prachtig meisje, wauw. En wat een fijne merrie zo. Gaaf halster ook!
Chantal, ik stel dit weekend/maandag de alarmen op, misschien kom ik er nog achter voor je. Rood knipperen herken ik alleen van batterij leeg. Kan er niet ergens een beschadiging oid zitten waardoor het mis gaat? Waterschade oid?
Batterij leeg dan knippert ie rood op het status lampje. Hij doet het op het gsm lampje dus het zit hem ergens in de verbinding. Maar wat precies? Geen idee.
Ik doe hem netjes aan met de achterkant van de schroevendraaier en dan knippert het status lampje 3x groen en dan blauw. Daarna gaat dus de andere rood knipperen.
Maar waarom![]()
Daar ben ik nog steeds niet achter ondanks een hoop geGoogle vanavond
Wij hadden ook zoiets aantal weken geleden en toen lag de simkaart los in de geboortemelder die hebben we weer opnieuw ingedaan en toen deed hij het weer een aantal dagen en toen plotseling weer niet… toen heb ik hem teruggebracht naar Divoza want daar had ik hem gehuurd en kreeg binnnen een dag een andere
Dus mijn gedachte is nu… heb je deze bij Divoza gehuurd???
Oooh pepper maakt het ook spannend!
NorwayFjord schreef:Als stille meelezer wil ik Olga enorm veel sterkte wensen, wat ontzettend verdrietig. Eerst je mooie merrie en nu ook nog Santiago, ik vind het echt afschuwelijk voor je. Woorden schieten tekort, ik leef enorm met je mee. Nogmaals heel veel sterkte gewenst