Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hopelijk gaat alles snel beter Ilja_1997 schreef:He bah Fleuribelle.. Hopelijk knapt ze toch weer snel op.
Knolselder heb je met de veulens een warmtelamp aan?
Maar zo leren we steeds bij, en het creeërt ook bewustwording natuurlijk, dus fijn dat je het hier deelt. Geeft On Top je wel een beetje afleiding?
Fijn dat ze al zo goed meeloopt aan een touwtje. Altijd prettig als ze dat jong al leren. En soms lijkt het foto's maken vervloekt he
Of dat ze lekker aan het spelen zijn, ik met mijn camera op de grond ga zitten en dat ze dan direct op je lip gaan zitten 

En wat een gave oude bekende!
Maar neem ook je tijd om te genieten 
Hoe groot is Maxi eigenlijk?
Nu duimen dat ze dit zo doorzet!
Ik moest eventjes kijken hoe het nu precies in elkaar zat 

Maar de merries vorderen in ieder geval wel al mooi! Eentje op je verjaardag moet toch niet onmogelijk zijn?
Zij is al veilig toch?
Heb er verder geen verstand van of dat nog kan doorkleuren ja of nee 
Het zou me echter niets verbazen als Myrthe in de sneeuw ineens haar veulen eruit gooit 

Is hij ook spring gefokt? En ook prachtige foto's trouwens!
Had jij nu ook een camera hangen? Aan wie heb je trouwens doorgegeven dat je merrie nog erbij moest op de lijst? Volgensmij stuurt DiertjeC (correct me if I'm wrong) iedere week alle aanpassingen in een keer naar de Mod die het aanpast. Dan zou ik haar dus eventjes een Pb'tje doen.
Maar ik vind haar echt superleuk, daar hoeft ze niet eens fotogeniek voor te zijn
Ik gebruik nog wel eens een dierengeluidjes app op mijn telefoon om de oortjes naar voren te krijgen, heb je dat al eens geprobeerd?
En sorry, ik heb ook geen verstand van drachtige ezels
Is er op internet niet wat over te vinden? Heb je toevallig ook een foto van de papa in spé? Fijn dat je mee waakt! En ja, hoe dichtbij je ook woont, een camera is altijd prettig. Dan hoef je ze ook niet te storen als het niet nodig is.
Ik dacht dat het wel redelijk normaal was dat ze vrij snel ook gaan proeven wat mama eet. En leuk dat jullie een speelbal opgehangen hebben, speelt hij er ook al mee?
Ik hoop dat ze je niet te lang laat wachten 
Ze wordt behoorlijk fel als ik haar net op de verkeerde plek aanraak, waarna ze direct weer bij me komt staan om aan me te trekken voor kriebels 

Milan_lover schreef:Knolselder Oei, last gehad van tepelkloven.... Lijkt me echt geen pretje, dus ondertussen nog wel borstvoeding kunnen geven begrijp ik? Kon je het een beetje uithouden?
En Inka vordert ook mooi, dat wordt al een serieuze uier! Maar die van Bambi is ook al wel wat. Ik ben benieuwd wie het voortouw neemt.
En wat een verschil tussen Mini en MaxiHoe groot is Maxi eigenlijk?
uiteindelijk waren ze wel weg.