295 dagen ondertussen. Tikt mooi door. Hopelijk straks minder regen want het is zo nat.. paard wou niet zo fotogeniek zijn
pretty
Geplaatst: 03-04-18 10:29
Best wat uier al Cioccolato! En ik denk dat iedereen zit af te tellen naar het weekend en de beloofde 20 graden. Zullen de veulens hier vast in het rond vliegen.
Mijn beide drachtige merries zitten ondertussen ook over de 300 dagen! Lisa begint al goed te uieren. Ik heb goeie hoop,van haar enigste merrieveulen dat ze ooit gegeven had,droeg ze het kortst.
Lisa(301 dagen):
Nikita (302 dagen):
Zoals ik hun ken,gaat Lisa het eerst. Die bevalt met weinig uier en Nikita gaat het hele riedeltje aan voortekenen af. Oeps zie nu de slechte kwaliteit van foto's,sorry.
Ja ze begint al wat te doen met haar uier. Maar het is ook weer minder als ze straks binnen komt. Het is haar eerste, dus geen idee verder qua tekenen etc. Deze of volgende week komt de da haar enten. Dus dan laat ik haar even kijken of het allrmaal oke lijkt.
Vorige keer dat ik hiernfotos plaatste leek ze nauwelijks drachtig, en nu heedt ze al een mooie buik. Haat echt hard die laatste maanden
scilla123
Geplaatst: 03-04-18 10:38
Mag ik hier ook gezellig meekletsen...
Kijk af en toe wel eens mee en zie mooie en minder mooi verhalen voorbij komen. En über schattige veulentjes.
Hier onze merrie vandaag op 313 dagen. Dus nog even. Maar wachten duurt zoooo lang. Ze is drachtig van jupiler s. Ben benieuwd wat er straks uit komt
Ja hé Droversrun,ik heb goeie hoop. De vorige keer droeg ze lang voor haar doen, 328 dagen. Vorige keren beviel ze op 321 dagen, een keer op 322 dagen. Van mij mag ze het nog korter maken deze keer. Rosie wilt dringend een vriendinnetje! (of vriendje)
jolandje
Geplaatst: 03-04-18 11:05
welkom scilla
cioccolato, ze ziet er goed uit hoor
Julie wat spannend , ben heel benieuwd , vind nikita zo'n stoere merrie , qua uiterlijk dan he, weet niet hoe ze verder is hoor
hier hebben vanmorgen de veulentjes voor het eerst even kennisgemaakt, stoere Flynn was onderdanig aan het kouwen haha, zo kun je zien hoe klein Eowyn is
hihi, leuk he, ik denk dat Eowyn niet groter dan 50 cm. is
stalmilagro
Geplaatst: 03-04-18 11:17
Sunshinedaan schreef:
Gefeliciteerd stalmilagro! Prachtig veulen hoor! Hele mooie kleur!
Heb je al een naam voor hem?
Dank jullie wel allemaal! Nu mag Micky na 13 veulens op 20 jarige leeftijd fijn met pensioen en natuurlijk genieten van dit veulen! zijn roepnaam is Nelvy
pretty
Geplaatst: 03-04-18 11:23
Jolandje wat een pracht! Toch zie je ook dat het familie van elkaar is vind ik. Die gaan zo fijn spelen straks!
Nikita is niet zo stoer hoor. Ze is best onderdanig in de kudde maar wel een super goeie mama voor haar veulens en de grapjas hier op stal die altijd in haar voerbak kruipt.
Nikita zonder veulenbuikje.
jolandje
Geplaatst: 03-04-18 11:26
haha niet stoer? maar ze heeft een bepaalde uitstraling die ik leuk vind, zo op de foto's dan
ik vind juist dat Flynn veel op zijn vader lijkt , maar Eowyn lijkt echt op Camille, en lijkt superveel op haar halfzusje Saphira
pretty
Geplaatst: 03-04-18 11:29
Ze ziet er wel stoer uit,mede ook door haar felblauw oogje,daar ben ik het wel met jou eens.
Die hoofdjes zo in profiel deden me denken dat ze best wel wat van elkaar mee hebben. Maar Flynn lijkt zeker het best op zijn vader en Eowyn is een ontzettend poppetje natuurlijk zoals Saphira inderdaad ook was! (is )
Proficiat stalmilagro. Heeeeel mooi veulentje. Hier nog steeds niks. Gisterenavond is de camera plots stuk gevallen. Ben ik bij een vriendin om een geboortealarm mogen rijden maar het werkt niet. De afstand naar ons huis is niet haalbaar. Staat veel te veel stalling in de weg... Nu ben ik volop op zoek naar een plaats om haar heen te brengen vanaf vrijdag want ik moet na 5 weken terug gaan werken. Het steekt allemaal een beetje tegen. Waaw wat is fokken leuk....
elude2015 bij de Aldi zag ik gisteren een vrij eenvoudige camera liggen koste 40 euro geloof ik, misschien is dat wat ?
Mijn dames zitten op 306 dagen, alles is nog rustig, heb ze wel alvast onder de camera staan. Vind ik altijd wel gezellig, in de stal kijken vanuit mijn luie stoel.