Kirja schreef:linda2008 schreef:Janine, ik zou ook wat sneller naar een DA grijpen als ik jou was.... hoor zo veel dat het mis gaat, dat je twijfela hebt enzovoort... liever een keer te veel dan een keer te weinig...
Nicole,prachtig!!!
Ik kan de da er wel bij halen maar er is niks aan de hand, iemand had het over een moeder loos veulen voor mijn merrie ik heb de nageboorte niet meer + haar uier loopt terug.
We doen echt ons best voor de shetlanders maar mijn vader is meer van de natuur regelt het vaak, alleen grijpen we in als we het echt niet vertrouwen etc.
Ik begrijp dat je nu de nageboorte niet meer hebt dus dat is dan geen optie meer maar je zegt zelf ook dat je bang bent dat er 'iets' in de grond zit.
Het zou toch alleen maar fijn zijn als een DA je die zorg weg kan nemen?

Wat ik uit je posts begrijp ben je wat DA betreft afhankelijk van je vader, ik begrijp dat het dan lastig is maar als je zóveel pech hebt met je veulens.. De DA is er regelmatig bij geweest als ik dat zo lees. Waarom dan maar gissen naar wat het kán zijn ipv uitzoeken wat er écht aan de hand is?
Aniek, ze is best aan de maat volgens mij? Wat lief haar eigen voerbak![/quote]
Ik weet het niet, met Buddy gaat het super weer want hoest niet meer ook geen gerochel of slijm.
Da vond het niet nodig om dat te onderzoeken denk ik, denk alleen dat als het weer terug zou komen ze het wel zou doen. Maar omdat we al in stijgende lijn zaten denk ik van niet.
Ik ben nu al wel minder gestrest van of het wat in de grond is denk gewoon dat het long onsteking was of en beginnende waar we optijd bij waren.