Foss, gefeliciteerd!Allen dank voor de felicitaties. Foto's komen zsm, heb al wel op facebook staan. Ik zei idd al dat het een hengstenjaar is bij mij..
Cemlys schreef:En naast foss's veulen, is er nog eentje geboren, ....Dat kan er maar één zijn geloof ik....
Gefeliciteerrrrrd!!!! Toch wel he hihiIk ga zo weer kijken was ff lkkr naar me bedje gegaan t was rustigOpa heeft niet gebeld dus nog geen baby haha
BABYBOOM volgens mij is dus nu de babyboom echt begonnen!!Foss en T3mptation gefeliciteerd!!En Winoa??
Gefeliciteerd Temptation (laat ons niet in spanning wat is er uitgerold qua kleur), Foss en Winoa (ik laat haar zelf de rest van het nieuws doen).
gefeliciteerd met de veulens!mijn moeder is woensdag plots overleden en bij mij stort alles in!ik probeer bij te lezen, dan heb ik wat afleiding.het is allemaal zoveel geregel, nu heb ik alleen mijn zus nog maar wij zijn zo verschillend dus daar heb ik niet veel aan.sorry voor de ego post, mijn rose wolk is weg!
Wow pascale, echt veel sterkte!! snap dat je rose wolk weg is.. Veel sterkte in deze moeilijke tijd..
Even een aparte post.Inowa en Temptation gefeliciteerd! (Foss had ik vannacht al gefeliciteerd)2 Welsh A'tjes in 1 nacht!