Diane, mooie combinatie! Zeer leuke merrie en mooi veulen!
hier ook nog steeds niet echt bijzonderheden... maar het zou wel heel grappig zijn mocht ze het vandaag krijgen. Mijn vorige was ook op de 13e geboren dus ik vind dat een goede reden om ook nu het veulen vandaag te werpen
Mendy nog niks, tenminste, kga er nu naar toe, wish me luck
Diane65
Geplaatst: 13-04-11 16:11
Maseike schreef:
Diane wat een mooi kind zeg maar mama mag er ook wezen
Dank je wel Maseike, ik ben ook super trots op mijn antiek gefokte merrietje . Ze is uitgesproken van karakter, maar super werkwillig en zo cool als een politiepaard. Ik heb daarom ook voor een hengst gekozen die eenzelfde soort karakter heeft. Een paard dat door 'iedereen' te rijden is verkies ik persoonlijk boven een mooi bordje waar maar 1 op de 100 ruiters van kan eten . Vanmorgen heeft Gilly-Gail de veulenspuit gehad, ze verblikte en verbloosde niet! Helemaal top!
Nou vandaag ook weer een leuk dagje gehad....zat op school, word ik rond 13.00 gebeld... ja bo heeft weeën en ze is al een uur aan het staan en liggen en draaien maar nu blijft ze alleen maar liggen en ze ligt te hijgen... ik naar stal...kom ik aan ... tref ik idd een hele zielige bobo aan die nog maar heel zachtjes naar me hinnekte... ik even met haar gekroeld en daarna rustig laten liggen, lekker in het zonnetje gezeten... half 4... bobo weer blij, niets aan de hand!!! helemaal NIETS te zien van heel het voorval... pffffff....ben het nu echt ZAT..!;)
maarja iedereen zegt het duurt niet meer lang dus ja ik hou haar maar extra in de gaten
Zo zag bobo er gister uit ...
jennyk
Geplaatst: 13-04-11 16:26
fer: loos alarm dus, maar en zijn nog vele wachtenden voor je
diane: wat super dat je veulen zo goed reageerd. Dat is heel wat waard en idd een goed karakter is zeer belangrijk! Maar buiten dat is het ook een super leuk veulen om te zien.
Gefelic Diane! Verder mooie foto's gezien van dikke buiken. Hier komt er ook ontwikkeling in beide melkbarren. Bij Lieneke begint t al ergens op te lijken. Latje heeft nog theezakjes (en das maar goed ook, moet nog tot begin juni).
ow ik moest eerst even gruwelijk lachen om sjol!! arm ding haha
zag een zeer knap veulen!
verder een foppende bobo,volgens mij miste ze je gewoon.
en over het staartschuren,ik dacht vanmorgen nog heel hoopvol ''gelukkig doet pepper dat nog lang niet'' kom ik op stal aan en haar staart is 1 grote pleeborstel!
-Fer-, misschien was het de 10 dagen draai wel, die ze vanmiddag heeft gehad. Ik vind haar buik wel tonen alsof er elke dag een veulen uit kan rollen. En zo te zien gaan er toch nog een paar dames denken aan persen