Haha zal vanmiddag even een goeie maken. Ben steeds alleen en dan lopen ze rondjes haha, maar denk niet dat ze eind mei gaat halen, ze heeft meer slappe banden dan Vardau, en uier veranderd ook langzaamaan
Melsey, zelfs de "ervaren" fokkers onder ons, die dus al meerdere veulens hebben gefokt, blijven toch wat onzeker. Die zie je ook regelmatig foto's plaatsen om meningen.
Hier nog geen veulen. Maar verwacht het veulen toch wel dit weekend. Denk dat ik haar vanavond "op stal" zet. Wie weet doet dat t m
Jes
Geplaatst: 09-04-10 10:34
Neonlight schreef:
Ik ook hoor, nu lijk ik nog behoorlijk zeker, maar wacht maar tot die 340 dagen naderbij komen.
340 dagen? 5 mei zul je bedoelen
Amandake
Geplaatst: 09-04-10 10:35
Zo ben ik er al een week ZEKER van dat Jilleke gaat bevallen
Ze heeft heel de nacht zitten ronddraaien ,staart gaat tekeer ,spetterpoep ,tot zelf 09 u vanmorgen ben ik blijven kijken omdat ze zo vaag deed ,maar dus nog steeds geen veulen.
Net was tijdens het poetsen t veulen onwijs druk zat een hele bobbel in der flank
Ik begrijp werkelijk geen fiets meer van me merrie
jennyk
Geplaatst: 09-04-10 11:20
hiboune: je bent gewoon ongeduldig! Volgens mij zei je een tijdje terug nog dat hiba altijd 340 dagen draagt. Nou dat zal ze nu dan ook wel doen
Maseike
Geplaatst: 09-04-10 11:25
Ik was in deze dracht heel zeker van mijzelf. Dat bleek ook wel omdat ik maar 1 x in de nacht op stal ben geweest. Was meer ongerust over de merrie omdat ze niet meer kon lopen. Deze keer was het een mooie en snelle dracht met duidelijke hint die ze gaf, en dan in 1 dag zo snel alles doen dat er in de avond een veulen kwam.
Merrie gaf mij geen onzeker gevoel deze keer. Andere twee keren wel.