de cam staat wel te dicht bij, je ziet maar een klein stukje, zo kun je nooit een bevalling zien lijkt me.
Dat vind ik dus eigenlijk ook FennekeR. Maar als we hem verder naar achteren op hangen zitten de tralies er weer voor Doet ie het licht uit.... zien je natuurlijk praktisch niks meer We willen in ieder geval ook nog een camera ophangen in de tegenovergestelde hoek. Hopelijk wordt het dan wat beter.
Reggea schreef:ik heb heel slecht beeld haha zal wel weer aan mijn pc liggenIk had daarjuist goed beeld, nu niet meer...
@ Reggea: Nope, vriendjelief heeft net het licht uit gedaan en de infrarood werkt ook nog niet zoals het hoort Ow... vriendjelief gaat nu weer naar buiten en gaat denk ik wat aan de lichtvoorziening doen...... Yeps, licht is weer aan.@ FennekeR: camera kan niet hoger. Hij zit al praktisch tegen het plafond aan
Het beeld beweegt heel traag bij flettie.. maarja ik heb 6 cams aan, dat kan ook het probleem zijn...En veel zie ik niet, hangt iets te dicht ja..
Hier nog een medewaker voor de komende uren voor Kyra en Fleur. Ik zit alleen thuis, dus heb de laptop van mijn man genomen en zit lekker op de bank nu.
maar ik moet gaan ,kom morgen ochtend zeker snel weer kijken, wil iemand mij PM sturen als er een veulentje is met de naam van mams erbij? B.V.D