Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
youngster schreef:Ja erg he.. Sjoert belde mij en de cams deden het niet omdat de server eruit ligt hier.
God wat was ik kwaad
Saskia9 schreef:Ik heb er geen verstand van hoor,
Maar is tess van 14 februarie ook niet erg onrustig af en toe?
Die is trouwens ook laat zeg!
Stephany schreef:Nina van Mulligans (3 maart) is al bevallen van een hengstje, terwijl de cams niet aanstonden, veulen kon niet uit de blaas komen en is toen overleden terwijl hij verder helemaal volgroeid was...dat is erg zeg!
Saskia9 schreef:Stephany schreef:Nina van Mulligans (3 maart) is al bevallen van een hengstje, terwijl de cams niet aanstonden, veulen kon niet uit de blaas komen en is toen overleden terwijl hij verder helemaal volgroeid was...dat is erg zeg!
Jeetje wat balen zeg!!!
Hopen dat de merrie gezond is en blijft!
Nicole288 schreef:youngster schreef:Ja erg he.. Sjoert belde mij en de cams deden het niet omdat de server eruit ligt hier.
God wat was ik kwaad
Nee.. Macy gemist? En dan sta je in een belboom!
Youngster!! Waarom heb je mij niet ge-smst of gebeld??
Marije: Gefeliciteerd! Toch een zwart merrietje![]()
Ze liep net rond en macy ging haar kusjes geven
Mac schreef:He getsie, wat een naar verhaal!
Zo zie je maar dat er toch wel veel voordelen zitten aan de cam's
Ik zou wel willen wachten op Tess, maar mijn oogjes vallen langzaam maar zeker dicht ... ZZZZZzzzz
Stephany schreef:Nina van Mulligans (3 maart) is al bevallen van een hengstje, terwijl de cams niet aanstonden, veulen kon niet uit de blaas komen en is toen overleden terwijl hij verder helemaal volgroeid was...dat is erg zeg!
Stephany schreef:Zie je was het toch een pasgeboren veulen in die stal!
adriana schreef:Het veulen van Macy ligt diep en dan ook echt diep in dromenland!