dan zeg ik niks 
 naja het komt van zelf.. maar wil zograag weten hoe het er uit ziet.. vlekken of egaal.. 
 ik wil weten jongen of meisjedat wist ik bij me zelf ookj en nu kan het gewoon niet
Pretecho voor paarden
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 dan zeg ik niks 
 naja het komt van zelf.. maar wil zograag weten hoe het er uit ziet.. vlekken of egaal.. 
 ik wil weten jongen of meisje

Neonlight schreef:@Sjuimpje, staat het niet op het dekbewijs?
@Tinkerloos, knap dat je de datum uit kunt rekenen. Weet jij hoe deze merrie draagt? Misschien draagt deze wel altijd 360 dagen, dan klopt die datum dus absoluut niet.
Wij rekenen altijd de datum uit naar de normale drachttijd van de merrie. We hebben er gehad die 320 dagen hadden, 335 dagen, 340 dagen, en ook eentje van 360 dagen.Als je dan 340 dagen telt word je nogal verrast.

*                                                         

haha,
.
 Dana01 schreef:en jij denkt dat ze dat niet doorheeft?

,Bonnie groeit ook al aardig en Orpha wat een gaaf beest 

, mooi veulen van vorig jaar en iid slagroom 

, met mijn merrie alles nog oke, vandaag weer wezen lessen, ging best wel weer goed al zeg ik t zelf, moeten nog wel wat (aan mij 
 ) gesleuteld worden maar oke, we zijn nu ook maar een half uur gaan lessen ipv een uur, dat werd echt te veel voor haar, ze is dan ook 7,5 maand drachtig dus dat mag wel dan!