Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ze staat overgens wel vaak met haar staart in de lucht en ze plast steeds hele kleine beetjes....Zou dit het begin zijn??
. Aan de ene kant wist ik wel dat ze vanavond niet zou gaan, maar toch.. ff checken
.
.
. Ik kan met een gerust hart naar bed!
haha, maar Coydog staat bij ons op stal, dus leef wel mee, en vind het spannend om jullie verhalen te lezen

geweldig! En ze ziet er goed uit

320 dagen, joehoe!
Ze ziet er goed uit
banden zien er ook erg slap uit! 
...Dus gaan met die banaan...euuhh veulen!
*ben nog niet helemaal wakker denk ik
*

Wie gaat er eerst?

. Zou wel heel speciaal zijn als Umeda op zijn verjaardag bevalt! Hopelijk denkt Umeda er ook zo over
.
. Die worden echt steeds groter!
. Haha, ze is toch zo lief he! Heel de tijd als ik haar aan het poetsen ben en ik sta bij haar hoofd, dan geeft ze me de hele tijd kusjes! Zo uberlief!
) en dan draait ze haar hoofd om en gaat ze mij weer terugkriebelen, zonder tanden gelukkig
.

.. MACYYYYYY!! *huil*
Ik heb Ivank al een smsje gestuurd dat ze op moet schieten, want Umeda zal dit weekend niet meer redden en ze moet tenslotte toch winnen van Uum
:D. Bedankt voor de steun, alleen heb je het verkeerd gelezen of verkeerd overgetypt.. Het is niet m'n broer, maar de broer van m'n beste vriend..
; poepen doet ze rechts van de stal, plassen in het midden, waar zou ze gaan bevallen dan? Links?
) Nja anyway, ze heeft me even bezig gehouden, aangezien ze schijt alsof haar leven er vanaf hangt en plassen; idem dito
. 
.
... Alleen welke, dat is nog de vraag. Die voor de hengst of die voor de merrie.. AAAAAAAAAAAAAAH!!