Haha toevallig ook koffiedrinker ? Probeer dat wel wat te minderen dat ik niet meer 's avonds nog aan de koffie ga maar lijf heeft het nog niet helemaal door dat er geen cafeïne was vanavond.
En vooral als ik moe ben... Zoals die avond bij Nathalie te waken en die avond er na om de stalbaas op te wachten. Dan kan ik zo slapen, maar dan stuiter ik overal bij langs.
Moet zeggen dat ik het spannend dichtbij vind komen nu hoor... En laatst nog verhaal van een merrie die d'r veulen niet moest hebben, dan gaan er bij mij weer allemaal alarmbellen rinkelen, terwijl dat natuurlijk een geval op zich is. Maar houd d'r goed in de gaten, desnoods zit ik wel een paar nachten op stal, zolang ze me van het werk niet teveel lastig vallen moet het te doen zijn vind ik...
Hier is het de hele avond al droog. Moet morgenvroeg richting het oosten voor wat klanten hopelijk dan ook wat droog. Niets aan autorijden in de plensregen...
Heb zojuist mijn bed en camera geïnstalleerd, eerste nachtje op de manege slapen. Denk niet dat het vannacht komt, maar ze had na vandaag in ong. 12 uur tijd zóveel veranderingen, ik durfde haar niet meer alleen te laten. Dus nu ligt Rosa te slapen en ik lig wakker... Hopen dat het niet nog weken duurt. We hebben al slappe banden, vol uier, mini witte stipjes, coupe pleeborstel en vandaag was ze onrustig. Nu mega-relaxed.