Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als het Pauk niet zint geeft ze hem een duwtje en staat ze dr weer tussen..
Dus ik ben moe... Zet mijn wekkertje om het uur en er tussendoor slaap ik ook niet of onrustig... Ik kan gelukkig vanuit mijn bed precies volgens wat Anora doet door middel van een camarasyteem! Het blijft dus dom afwachten... Echt alles is los van achter, het is een grote drilpudding, de melkbar is goed gevuld en de stal is paraat... Dus we zullen zien! 

Hij is wel een beetje een bangertje hoor.. Hij is super bijdehand, maar als menszijnde moet je toch wel overtuigend zijn om hem aan te mogen raken.
Ach, komt wel goed met een paar dagen, hij wordt al steeds nieuwsgieriger.

Unaira schreef:heb even nog geen tijd gehad om bij te lezen......sorry.
maar zit met een klein dilemma.....ben nu sinds vrijdag snachts aan het waken, ze had vrijdag iets of wat hars aan d'r uier. Zaterdag helemaal niets en gister was er weer wat hars te bespeuren. Afgelopen nacht vond ik d'r wat onrustig, als ze lag te slapen, leek het net of ze spastische bewegingen met d'r achterbenen maakte, heel raar om te zien. verders eet ze wel goed enzo. Wat zouden jullie doen? Ik blijf sowieso snachts waken, maar heb evt ook de mogelijkheid om vrij te pakken van mijn werk en d'r overdag in de gaten te gaan houden?? Of achten jullie de kans klein dat ze het overdag doet?

Rust is dan niet goed lijkt mij.
Stap gewoon even een kwartier over het erf elke dag en kijk of het afzakt. 

. Gaat zelfs licht vriezen 's nachts. En wij hebben nogal open stallen. Zat er ook aan te denken een ongevoerde of licht gevoerde regendeken te kopen maar als je een goede wil hebben zijn die best duur vind ik.