Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

camera heb ik mee * de fotos hier boven waren van Teuntje111 en veels de donker*
smorgens ben ik brakker dan savonds

Ik slaap als een roos
Geweldig, een bles en 4 witte benen. Mij maakt het dan niet uit of het een hengst of merrie is.
echt BIZAR

Als je dan 340 dagen telt word je nogal verrast.

Als ik ze straks buitenzet zal er wel een deel terug wegtrekken denk ik, maar het is er toch 
Sjuimpje schreef:Euh, zal best op het dekbewijs staan, maar daar heb ik nog niet op gekeken.
En dat tussen al die stresskipjes hier!
, heb er helaas zelf ook ervaring mee, op de NSvT-keuring (tinkers) in Uden in 2004 was er ook iemand zo "attent" om mijn mooie bruinleren voorbrenglijn van het halster los te klikken (dat hing aan de staldeur) en mee te nemen ....

. Ik kon alleen amper meer in slaap komen, en ben nu dus echt zo brak als een konijn.. Ik hoop maar dat ze het veulen er echt 1 dezer dagen uitgooit

Onze dames gaan lekker samen op. Nu maar hopen dat ze misschien ook tegelijkertijd bevallen? 
poeh, wat krijgt jouw merrie een boel naar binnen te werken. Maar goed, als ze schraal blijft is het gewoon nodig.

leuk om jou ook weer tegen te komen hier. Ciara al uitgeteld dus en lichtjes aan het kegelen? Spannend
Mag ik nog een keertje komen buurten als veulie er is?
Wat een verschrikkelijke stelten heeft die kleine dame zeg!
Ik ben zo waar al een jaar niet meer ziek/zwaar verkouden geweest *klopt nu gelijk op een stuk hout af
*
Tinkerbell doet het alleen maar om je te stangen!

Tja, die van ons zijn alle 3 zwart dus dan is een rooie best wel eng 

)
en heb ik weekend