Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xddnr schreef:cp112 schreef:Maar waarom heb je haar pas met 9 maand laten scannen en niet eerder? Zeg maar, na de dekking
Omdat ze 2 jaar terug heel veel stress van het scannen heeft ervaren waardoor ze 2x het vruchtje heeft verstoten, ik heb dit met een aantal dierenartsen besproken en die geven aan dat die mogelijkheid er is omdat het heel fragil is.
Echter komt het niet vaak voor waardoor je het ook bijna nergens leest..
petraaken schreef:gefeliciteerd Tammiebels.
Vaag verhaal van die DA. Op 9 maanden moeten ze een veulen echt voelen zitten. Denk dat je de pech had met een zeer onervaren DA te maken te hebben op dat gebied.
Xddnr schreef:cp112 schreef:Maar waarom heb je haar pas met 9 maand laten scannen en niet eerder? Zeg maar, na de dekking
Omdat ze 2 jaar terug heel veel stress van het scannen heeft ervaren waardoor ze 2x het vruchtje heeft verstoten, ik heb dit met een aantal dierenartsen besproken en die geven aan dat die mogelijkheid er is omdat het heel fragil is.
Echter komt het niet vaak voor waardoor je het ook bijna nergens leest..
Myrthee_ schreef:Zijn er meer mensen waarvan hun drachtige merrie, andere hengstige merries is gaan 'dekken'?
Dacht er goed aan te doen mijn merrie bij haar vriendinnen te laten, maar weet inmiddels niet meer of dit wel zo goed is voor de vriendinnen..
Kaja schreef:Myrthee_ schreef:Zijn er meer mensen waarvan hun drachtige merrie, andere hengstige merries is gaan 'dekken'?
Dacht er goed aan te doen mijn merrie bij haar vriendinnen te laten, maar weet inmiddels niet meer of dit wel zo goed is voor de vriendinnen..
Mijn ervaring is dat ze dan een hengstveulen draagt, komt inderdaad vaker voor.
nieky1993 schreef:*knip
Daphara en bij jou? Nog geen veulen?
*knip
Hier was Ashley gisteren avond voor het eerst wat onrustig. Liggen en naar de buik kijken, naar de buik bijten en veel staart zwiepen. Baby was irritant denk ik. Ze is zowel bij de vorige eigenaar als hier 2x op dr uitgerekende datum gegaan. Ben heel benieuwd naar dit jaar haha.