(En eerlijk gezegd lijkt mij de kans dat deze hengsten allebei niet goedgekeurd zouden worden wel heel erg klein!)
Je moet wel het "wauw-gevoel" hebben vind ik!
Yoloo word vast een meisje
dan kun je je droom over een paar jaar verwezelijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan kun je je droom over een paar jaar verwezelijken
Sterkte!! Hopelijk komt er dinsdag toch wat positief nieuws ik duim!
geweldig.

Hilarisch!
Ze trekt wel nog een mooie sprint zo zeg ondanks de buik 
Ze is mooi drachtig zo hoor, lekker maar beschaafd buikje!
) én een nota voor de registratie van de dekking bij het NRPS- waarop de paps van 1.73m aangeduid wordt als rijponyhengst ipv rijpaardhengst
Wat een klungels bij die stamboeken joh, had hoop dat het NRPS beter zou zijn dan het KWPN maar volgens mij is het allemaal een pot nat
De KNHS is er niks bij
.
Maar echt de komende 2-5 weken? Waar hebben de andere paardjes last van? (dat heb ik vast gemist?) Ben heel benieuwd hoe lang Pris het nog vol gaat houden.
Ik ben qua gevoel in ieder geval veel minder met het veulen bezig dan normaal rond deze tijd.

Eigenlijk altijd.
die vind ik echt geweldig! Al vind ik zo'n geschoren koppie dan weer niks. Bij arabs pakken ze ook vaak of een showclip op het gezichtje alleen of hoofd hals...ik vind het niks haha 

Cynthia82 schreef:Yolooo is een SB hengst. Ik weet het zeker!
Ik vind de match zoeken bij Fi ook lastiger, omdat ook het karakter heel belangrijk is bij een hengst voor Fi. Dais is een schatje, dus dat karakter kan wel wat hebben. Maar Fi is een draak, wel heel lief hoor, maar grote mond, brutaal, drammerig, dominant. Daar moet geen hengst op met een sterk karakter.
Ik ben benieuwd naar jouw hengstenkeuze!
. Vandaag mss eens bij de andere merrie kijken.
en ik kan nog steeds niet weer in slaap komen
zo'n geschoren hals en koppie ziet er niet uit. Maar het is wel functioneel 

) weer duidelijk aanwezig
Tjinta schreef:Cynth lastig zo hengstenkeuze.. maar ergens is de klik...
Yoloo een SB hengst ik ben benieuwd.
Jij hebt altijd van die gave vergelijkingsfoto's.

angelpam schreef:Cynthia82 je hebt de hengst voor Fiore vandaag gezien
Ik vind hem heel gaaf, dat zeker. 

Behalve Yolooo dan dat is een linksliggende hengst 
Cemlys schreef:Cynthia82 schreef:Yolooo is een SB hengst. Ik weet het zeker!
Ik vind de match zoeken bij Fi ook lastiger, omdat ook het karakter heel belangrijk is bij een hengst voor Fi. Dais is een schatje, dus dat karakter kan wel wat hebben. Maar Fi is een draak, wel heel lief hoor, maar grote mond, brutaal, drammerig, dominant. Daar moet geen hengst op met een sterk karakter.
Ik ben benieuwd naar jouw hengstenkeuze!
Fi is gewoon meer welsh cob dan haf

Cemlys schreef:Even snel gerekend (niet op exacte dekkdata) maar ene merrie zit rond de 240 dgn (dus nog een 100 te gaan) en de andere merrie rond 180 ( nog te lang wachten).
en ik kan nog steeds niet weer in slaap komen
Wat dacht je? In plaats van schaapjes tellen kan ik natuurlijk ook dagen gaan tellen.. Misschien volgende keer toch maar voor de schaapjes gaan