Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polo97 schreef:Yes Dark! Eindelijk!!wat een knappe dame
gefeliciteerd! Eindelijk lekker slapen vannacht...
![]()
Pepper en Nigrante maken het ook spannend!!![]()
Cp, ik heb van de week een lite opgehaald die aan het halster bevestigd is. Ik heb het alleen nog niet aangedaan/omgedaan. Dat doe ik pas als ik denk dat het nodig gaat worden. Als ik vandaag op stal ben zal ik eens kijken of ik iets kan vinden over knipperende rode lampjes. Halster met alarm en koffertje liggen daar. Misschien zit daar iets van een (extra) gebruiksaanwijzing in ofzo.
Ah Olga... succes vandaag weer in Wolvega. Als je foto's wilt delen van de knappe man, graag!![]()
Begin je zelf weer een beetje tot rust te komen?
Balko schreef:Wauw Dark gefeliciteerd!!!
Ligt jullie voorkeur bij halster melder of antirolband melder.
Ik had m altijd aan de antirolband maar halster lijkt me wel praktisch.
Olga89 schreef:Polo97 schreef:Yes Dark! Eindelijk!!wat een knappe dame
gefeliciteerd! Eindelijk lekker slapen vannacht...
![]()
Pepper en Nigrante maken het ook spannend!!![]()
Cp, ik heb van de week een lite opgehaald die aan het halster bevestigd is. Ik heb het alleen nog niet aangedaan/omgedaan. Dat doe ik pas als ik denk dat het nodig gaat worden. Als ik vandaag op stal ben zal ik eens kijken of ik iets kan vinden over knipperende rode lampjes. Halster met alarm en koffertje liggen daar. Misschien zit daar iets van een (extra) gebruiksaanwijzing in ofzo.
Ah Olga... succes vandaag weer in Wolvega. Als je foto's wilt delen van de knappe man, graag!![]()
Begin je zelf weer een beetje tot rust te komen?
Gisteravond stonden mijn 2 hartsvriendinnen op de stoep (vanuit enschede eff gekomen 100km enkele reis
Mooie bos bloemen (hebben samen een bloemenzaak dus was te verwachten) doos chocolade die ik meteen verstopt heb want 'mama die lust ik ook wel' aldus mijn jongste en een kaart met tranentrekkende tekst
Ik heb in coma liggen slapen, normaal slaap ik heel licht maar heb de wekker niet eens gehoord. En heb nu spierpijn denk alle spanning die eruit komt.
Ik ga jullie helemaal gek maken met foto's van Santiago als hij erdoor komt, hij moet echt nog veel aansterken