Doe mijn best haha. Zie ik nu spoken? Er staat bij , verschil in 4 uren tijd Ze hupst ook steeds van het ene been naar het andere been
Chadje is de nageboorte er inmiddels af?
chadje
Geplaatst: 14-03-21 17:06
Kabayo schreef:
Doe mijn best haha. Zie ik nu spoken? Er staat bij , verschil in 4 uren tijd [ [url=m/sCleJq.jpg]Afbeelding[/url] ] Ze hupst ook steeds van het ene been naar het andere been
Kira dr banden zijn in 1 dag goed verslapt, gisteren had ze nog enigzins kont, vandaag niet meer, uier doet niet veel nog.
sblom
Geplaatst: 14-03-21 17:45
sblom schreef:
Gefeliciteerd Chadje! Mooi veulentje hoor. Nu nageboorte nog
He oliebol AM , ze houdt t spannend
Nou ik tikte een woord die niet gepast is maar wordt gecorrigeerd , niet oliebol!
Hier lazy sunday
Noor kan ook echt heel boos kijken! 26 maart op 300 dagen, beetje uierontwikkeling, stelt weinig voor
Ocean as 19 maart Ocean 300 dagen, is maiden, wel wat uierontwikkeling, en erg dromerig
Wel heel leuk nieuws over de papa in spe op bokt waar Ocean drachtig van is , five star
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 14-03-21 17:49
Gefeliciteerd chadje! Hopelijk komt de nageboorte er nu ook snel vanaf...
Spannend Laurentii! Denk niet dat dat nog heel lang duurt.
Net als Zilver, die gaat ook niet nog heel lang wachten verwacht ik zo.
Hopelijk houdt ze haar veulen nog even binnen AM, zenuwslopend zo.
tamaramt
Geplaatst: 14-03-21 17:50
@riv_Q: ik vind je merrie echt niet schraal hoor. Ze is stuk voller als mijn merrie en mijn merrie is nu 310 dagen.
@chadje: balen zeg. Dat is niet fijn. Om 9.00 vanochtend geboren en het is nu 17.00 dus 8 uur later Ik hoop dat het nu mbv infuus er snel de nageboorte afkomt.
@laurentii: spannend
@kabayo: ook spannend
@alicelover: echt? Dat zou ik persoonlijk echt niet willen en mijn staleigenaar ook niet. Ik heb een camera gekocht en week geleden in de stal opgehangen en 25 Maart ga ik het birth alarm ophalen.
@AM : pfff. Ik voel je stress. Zou ik ook hebben Hoop toch dat het nog tijdje blijdt zitten
AM ik hoop dat ze sgiekem toch een ronde eerder drachtig was. Maar dan nog zouden ze op die termijn moeten zien dat het vruchtje al een maand oud is. Is nogal een verschil he... Ik duim dat alles goedkomt.
Chadje, hopelijk snel de placenta eruit.
Kabayo, Zilver gaat vooruit! Ik ben benieuwd of ze het nog lang binnenhoudt.
Veelbelovend Laurentii!
Al die schimmelmerries spreken mij hier zo aan, ik mis er 1 in mijn collectie
tamaramt
Geplaatst: 14-03-21 17:56
Hoe doen jullie het nu mbt dekens? Mijn merrie staat nu nog met 100 grams regendeken op omdat ze elke dag weidegang heeft en het dus koud en nat weer is..maar ik wil toch echt de dekens afgebouwd hebben zo snel mogelijk zodat ze zonder deken kan..ze is vandaag 310 dagen drachtig maar de weervoorspellingen zijn niet zo goed de komende 2 weken
Sblom benieuwd naar jou Five star, blijf hem echt gaaf vinden en wil heel graag nog een x terug dekken ermee Dolce dr veulen uit 2017 was van Five star
immii_clarr
Geplaatst: 14-03-21 18:13
Ik heb de deken ook afgelaten toen het laatst zo lekker warm weer werd. Nu alleen nog overdag buiten een 0 grams regendeken op, als het zo fris weer is zoals nu, maar op stal staat ze bloot. Als het gewoon mooi rustig zonnig weer is staat ze ook zonder deken buiten. Ik kon wel merken dat ze het wat koud heeft gehad met die paar koude nachten vorige week, maar dat is dan maar even zo, ik wilde optijd de deken eraf hebben.
Ik heb toen ook met het mooie weer de deken af gelaten. Van de week met dat gure weer wel even een 100 gram op gedaan, kon het niet verdragen als ze met dat natte weer en koude windje zonder deken moest staan. Nu weer lekker af
Muronia
Geplaatst: 14-03-21 18:19
Ik heb ze ook de dekens afgelaten toen het zo warm was een tijdje geleden. Daarna niet weer op gedaan.
Chadje hopelijk is het inmiddels gelukt met de nageboorte.
Laurentii dat lijkt erop ja!
Volgens mij komen er de komende dagen weer wat veulentjes aan hoor
Veronia stond vanmiddag lekker in het zonnetje dik te zijn Gezellig naast moeder Wainonia
Ik heb idd toen met dat mooie weer ook aantal dagen de dekens afgelaten. Maar daarna werd het koud en nat weer..ze staat elke dag op de wei. Nu iets korter als met normaal mooi weer maar evengoed minimaal 5 uur op de wei..zonder deken nu buiten vind ik te koud en te nat. Ik wil over paar dagen als het droger is wisselen naar 0 grams en dan hoop ik dat de vooruitzichten boven de 10 graden blijven en droog en dan haal ik er de deken af. Lastig zo allemaal met die weersveranderingen
Kabayo
Geplaatst: 14-03-21 18:28
Hier ook geen deken hele winter al niet trouwens
Claudia wat een heerlijke foto's. Wat is ze lekker rond zeg
Hopelijk is de nageboorte er snel af chadje..
Mirjam brrrr
Ik vertrouw zilver nu voor geen meter. Ze eet geen kuil, dat is heel bijzonder. En heeft nu al 2x geplast. En haar kling is zo veranderd in 4 uur tijd. Staat een beetje open. Ben heel benieuwd . Ik kan natuurlijk de ph strips niet vinden ik heb ze wel ergens...
sblom
Geplaatst: 14-03-21 18:30
chadje schreef:
Sblom benieuwd naar jou Five star, blijf hem echt gaaf vinden en wil heel graag nog een x terug dekken ermee Dolce dr veulen uit 2017 was van Five star