Even met de zoekfunctie in het topic gezocht: de andere persoon was Stal_Wiza, daarbij was het inderdaad gehecht. Hopelijk redt je het zonder hechten, dat lijkt me toch prettiger.
Eefsel, wat is Noa leuk, en een heerlijke kroelkip is heel gezellig!!
Ceasar, oooo heel benieuwd naar de foto's!!
Tara, heeeeel spannend hoor, alvast veel succes, en geniet ervan hoor!! Vlechten pfff dat lijkt me echt een ramp bij de jonge veulens. Wat een leuk filmpje heerlijk, en Tara maakt zich niet druk
AZ, die Amir , de volhouder wint he!! Hij begint al te schimmelen zeg!
Setteli, wat een boefje die Dotan , Phoebe en Jazzy blijven nog rustig!!
Astridklomp, wauw wat een mooi kleurtje! En weer heerlijke foto's!
Mirthe, oooo ik vind hem juist wel leuk met zijn bril ! ! Dat schuren is dan idd wat minder het jeukt ook zo he!
Carika, zooo die Zimba gaat ook schimmelen net als paps!! En wat blijft het toch een heerlijk wakker veulen met al flinke billen zo te zien!!
Bonny, hmm voor de zekerheid even laten checken vooral omdat het met de geboorte niet was. En idd Carika heeft het goed gekregen met terugduwen. En bij Stal Wiza zijn hechtingen gezet eerste keer niet goed gepakt tweede keer wel!
Jet, leuk en lief dat je op zulke momenten ondrr je steen vandaan komt, top!!
Bonjoy, Azi ook al schimmeltje, en showen gaat ook al lekker!! Genieten hoor!
Jeetje wat gaan ze toch allemaal snel!! Prachtige fotos!
Astrid; wat is Jaycee toch apart van kleur. Echt mooi!
En ik weet niet meer van wie de fotos waren met die zwarte strepen nog op het hoofdje. Dat ziet er zo grappig uit
Hier niet geschoren maar ook geen jeuk. Het is nog een lekkere pluis.
Muronia
Geplaatst: 20-07-15 10:14
Wat groeien alle veulens hard, leuk om te zien hoe ze veranderen!
Veronia begint nu ook eindelijk haar veulenvacht te verliezen (aan haar hoofd dan tenminste) en ze groeit ook als kool. Nu bijna 3,5 maand alweer, wat gaat het toch hard!
Ons veulen is al 2 keer in een andere wei beland... Dat belooft wat. Hier nog een foto van gisteren:
Setteli
Geplaatst: 20-07-15 14:46
oh echt een klein ukkie Jet! Maar als ze het goed doet, is dat geen probleem!
Maar mijn nu 4-jarige was ook zo'n kleintje, al was zij wel 2,5 week te vroeg geboren en van een kleine vader. Maar ze heeft het ruimschoots ingehaald en is nu bijna 1.60m!
Hier was ze 2 dagen oud
jobamara
Geplaatst: 20-07-15 14:55
Jet4you, oooooo wat een dropje, maar zo te horen al ondernemend genoeg (helaas ).
Setteli, leuk Phoebe als veulen en idd ook klein maar logisch, is helemaal goed gekomen!!
Murosch, wat een verschil met de kleintjes dan!! De tijd gaat hard!! Staat mams nu op de achtergrond vd ene foto?? ( die heeft het zwaar om op gewicht te blijven zo te zien) .
echt nog een ukkie jet Maar wel een knapperd Staat er gewoon stroom op dan dat ze in de andere wei beland, of hangt het draad te hoog? Anders zou ik een extra draad spannen
Tries_en_Faf
Geplaatst: 20-07-15 16:58
Ja veulens en draad haha. bij mij ook meestal een paar keer in een andere wei, dan hebben ze door dat er stroom op staat en blijven ze er keurig achter.
Dexter groeit goed bij! Enorm actief en ondernemend kereltje, komt al naar je toe rennen in t land, echt heel bijdehand is hij
haha geweldig die laatste foto, ontplofte voorpluk
_Karin
Geplaatst: 20-07-15 20:05
jet4you nog van harte gefeliciteerd.
Wat een leuke foto's komen er voorbij. Hero en Donna komen morgen naar huis dan kan ik ze klaar gaan maken voor de keuring zaterdag. Ben echt benieuwd hoe die het gaat doen.
Hij is veel steviger dan Jillz vorig jaar was.
Ook is hij al lekker aan het schimmelen voornamelijk op het hoofd en zijn oren.
Samen met Bonnie.
polleman
Geplaatst: 20-07-15 21:21
jobamara spannende periode dus voor je met je jonge paardje mijn duimen draaien dat het goed komt.
Dustinlover komt mooi dicht bij voor je wat fijn dat de vertrouwen weer begint te groeien
Fotsy tot nu toe is het een schat van een veulen alleen tegen mama op steigeren vind die erg leuk
rockey toch wel minimaal 4 maanden liever nog iets lange zelfs.
inowa wat verschrikkelijk, Hier heb ik het 1 x mee gemaakt had een jaarling was zelf 13 jaar oud en had ruzie met een meisje op de manege en die heeft toen de voor pluk afgeknipt van mijn pony, tot 1 cm lang was echt om te janken en ook nog midden in de zomer,
Bonny_CT wat fijn dat royal het zo goed doet. ziet er mooi uit. Hoe gaat het nu met het oog?
rooslover wat super goed gefeliciteerd.
inowa gelukkig is alles goed gegaan wat een mooi veulen ook jij een beetje gefeliciteerd
onley die geniet dus ook echt van het knuffelen
Tries_en_Faf hopelijk slaat de antibiotica snel aan. en gelukkig lijkt het maar een klein navel breukje te zijn die geneest vaak van zelf weer
Al_Zawraa is het gelukt met de stallen? super dat het gelukt is met halster.
Jet4You gefeliciteerd eindelijk wel klein maar dat komt wel goed ze worden vaak snel groot.
Emmy7 lekker samen op pad
Eefsel2109 gefeliciteerd
Tara_13 alvast heel veel succes
Setteli lekker aan het spelen
astridklomp wat een apart kleurtje
Myrthee_ aaa ezeltje wat zielig die jeuk hopelijk gaat dat snel weer beter
Cemlys wat een beweging al
_Karin leuk hoor het klaar maken voor de keuring succes al vast.
Cemlys
Geplaatst: 20-07-15 21:32
Toch wel een beetje trots op wat ik gefokt heb uit mn eerste zelfgefokte merrie!
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-07-15 21:43
Astridklomp, wat een prachtig kleurtje heeft Jaycee toch!
Myrthe, die kleur van Winchester nu, geweldig
carika, Zimba begint ook al mooi te verharen.
Bonny, wat vervelend van zijn oogje, wat zei de DA?
Joyce, het is zo'n chique meisje!
Murosch, Veronia ook begonnen met verharen, zal nu vast snel gaan.
Jet, wat een ondernemend veulen! Staat er wel stroom op de draden? Dan zijn ze er vaak snel klaar mee.
Tries en faf, wat een heerlijke bos haar heeft Strokkur
Karin, Hero begint ook al aardig te schimmelen! Ga je hem scheren voor de keuring? Dan is hij in één keer grijs
Cemlys, wat kan hij toch lekker bewegen!
polleman schreef:
Al_Zawraa is het gelukt met de stallen? super dat het gelukt is met halster.
Zie net dat ik het in dit topic nog helemaal niet gepost had.
Dit worden de modellen stallen die hier gaan komen, de order is inmiddels definitief Aan de ene kant komt dit model, maar dan in de iets aangepaste versie met de schuine stukken wat lager, zoals de tekening eronder. Dat wordt dan 3x 3.00m bij 4.00m en 1x 4.50m bij 4.00m.
En dan aan de andere kant dit model, voor als we eens hengsten hebben die het leuk vinden om uit hun stal te klimmen of hengstveulens die over de deur springen
Hiervan komt er dan 1x 4.35m bij 5.00m ongeveer en 1x 4.35m bij 4.00m ongeveer.
Ikke blij , kan niet wachten totdat het allemaal staat, maar dat gaat helaas pas volgend jaar worden. Voor deze winter wordt er pas 1 neergezet. Ik denk dat de paardjes er ook wel blij mee gaan zijn, dan hebben ze wat meer ruimte. (nu hebben ze 3.00m bij 3.00m)
Wat wordt hij stoer Karin! Ziet er goed uit az de stallen
Ooglid vandaag nog 2 keer terug gerold en nu blijven zitten vanaf half 12. ook gelijk minder traanvocht. Had de da gebeld en moet dat 3 dagen volhouden. Anders even bellen en komen ze waarschijnlijk kijken. Moet in elk geval dan anders gaan zalven.
Pijn doet het hem niet. Mag er prima aan zitten. Tis ook al minder dik dus lijkt goed te gaan gelukkig
suus_elviera
Geplaatst: 20-07-15 22:04
leuk die veranderingen hihih bij storm komt er al meer witte haren tussen zn rode
Yet gefeliciteerd, klein maar fijn! Heeft ie de extra tijd gewoon heel hard nodig gehad!
Hier is Gup vannacht voor het eerst binnen geweest, vast oefenen met alarm om. Hield mijn hart vast want ze was altijd een enorme platslaper, als ik alarm kreeg voor een van de andere merries lag ze ook altijd. Vannacht alleen om 1 uur een keer gelegen, heel braaf