Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, daarna mag ze onder het solarium opdrogen en krijgt ze meteen d'r wekelijkse massage beurt
Daar doe ik nog niet aan hoor. Valt toch nog niets te zien. Ik zal eens kijken op welke dag ik begon bij Ti en Fi, want dan moet er natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal komen 
linda2008 schreef:Cynthia, zo leuk die foto's! Ik vind dat haar buik nu echt wat begint te zakken... Leuk!!
Het komt nu ook echt dichterbij, heerlijk!
Die uierfoto en die aap!
kiki1976 schreef:Cynthia82, je ziet goed verschil zeg. Buik gaat ook al lekker hangen.
Hoe is het met jouw zelf?
Maar als ik vergelijk met de Ti- en Fi-buik, denk ik dat ze nu het minste buik heeft (terwijl ze nu helemaal niets doet en tijdens haar vorige drachten wel).
Nu gaat het wel. Ik was gisteren ook vrij en heb bewust helemaal niets anders gedaan dan alleen Dais en boodschapjes en ben vandaag en gisteren ook heel bewust tot 10 uur in bed blijven liggen. Maar afgelopen donderdag ging ik met een hartslag van 120 ofzo van werk naar huis, wát een drukte en stress en ik weet dat dat me maandag ook weer te wachten staat.
AniekR schreef:Cynthia, nee geen recente foto's. Laatste zijn de sneeuwfoto's van 3 weken terug. Ook is ze natuurlijk een en al haar, dus valt het niet zo op. Maar het is echt dat de ribben zo voelbaar zijn en als je er schuin voor staat, dat ingevallen kontje. Sinds Roos als jaarling zo ziek is geweest, heb ik haar alleen nog maar te dik meegemaakt![]()

Nu lekker genieten samen!
Jakkes wat heftig, hopelijk knapt ze snel op van de spuiten!
Inclusief een dikke spurt nav een bakkabouter. En ik maar denken dat galopperen al te zwaar voor haar zou zijn, maf paard

dikke knuf en dat ze er vlug bovenop komen
super beestje dat je onmiddellijk kon opstappen.
, die was al zes en nooit deftig geleerd geweest dus bij iedere paniek of lang stilstaan, had ze dus ook niks om op terug te vallen met als gevolg bokken
terwijl mijn ander paard (verkocht) stond te springen en bokken naast mij op de weide, halster aan en hup was ineens een lammetje. Die had maanden training gehad.
haha!
). Althans... Nu begon ik vandaag weer twijfelen of ik de merries niet beter om kon draaien, of toch de hengsten zo houden als ik gepland had... Blijft lastig!
star spant de kroon, haha! ze is inderdaad mega!! Toch is ze niks te dik, eigenlijk precies goed, dus ik denk dat de baby gewoon overdwars ligt ofzo
hahaVientje schreef:Mooi buikje heeft ze Cynthia! Ze lijkt minder zwaar als bij Ti en Fi of zie ik dat verkeerd?
Fotsy schreef:Cynthia eigenaardig he dat linksliggen, hier ook een linksligger. ik denk dat dit komt omdat ze nu in een van de hoornen liggen, dus de linker of de rechter. Dais ziet er goed uit.zal dit haar laatste veulen zijn of?

Maar ja.. Yolooo is een hengst..
Die buik van Star!!!