Wat een tietenfoto's zeg
Daar doe ik nog niet aan hoor. Valt toch nog niets te zien. Ik zal eens kijken op welke dag ik begon bij Ti en Fi, want dan moet er natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal komen 
Hoewel, als ik dat uiertje van Joan zie, kan ik ook best een foto maken
linda2008 schreef:Cynthia, zo leuk die foto's! Ik vind dat haar buik nu echt wat begint te zakken... Leuk!!
Je begint goed verschil te zien met maand 7 hè?
Het komt nu ook echt dichterbij, heerlijk!
Die uierfoto en die aap!
kiki1976 schreef:Cynthia82, je ziet goed verschil zeg. Buik gaat ook al lekker hangen.
Hoe is het met jouw zelf?
Mooi hè?
Maar als ik vergelijk met de Ti- en Fi-buik, denk ik dat ze nu het minste buik heeft (terwijl ze nu helemaal niets doet en tijdens haar vorige drachten wel).
Lief dat je het vraagt
Nu gaat het wel. Ik was gisteren ook vrij en heb bewust helemaal niets anders gedaan dan alleen Dais en boodschapjes en ben vandaag en gisteren ook heel bewust tot 10 uur in bed blijven liggen. Maar afgelopen donderdag ging ik met een hartslag van 120 ofzo van werk naar huis, wát een drukte en stress en ik weet dat dat me maandag ook weer te wachten staat.
Liggen alle veulens in dit topic voornamelijk links? Yolooo ligt namelijk ook altijd links en ik lees dat vaak hier 
AniekR schreef:Cynthia, nee geen recente foto's. Laatste zijn de sneeuwfoto's van 3 weken terug. Ook is ze natuurlijk een en al haar, dus valt het niet zo op. Maar het is echt dat de ribben zo voelbaar zijn en als je er schuin voor staat, dat ingevallen kontje. Sinds Roos als jaarling zo ziek is geweest, heb ik haar alleen nog maar te dik meegemaakt

Da's waar inderdaad, met al dat haar zal je er op de foto ook niet heel veel van zien, maar ik ben wel benieuwd. Ik hoop dat er niets vervelends aan de hand is
Suffie, arme Luna.. is ook niet zo gek natuurlijk dat ze zo'n pijn heeft na wat er is gebeurd
Hoe voelt ze zich nu? En hoe gaat het met jou zelf?
Fijn hè, Neonlight, zulke tijden? Ik werk de ene week 5 dagen en de andere week 4 dagen van 7:15 uur tot 17:00 uur ongeveer. Ik kan merken dat ik geen 20 meer ben 
Jill ziet er goed bol uit 
Maar inderdaad wat Linda zegt.. Ik hoor dat ook zo vaak: Een paar weken niet gereden en ik stap er op alsof er niets aan de hand is.
Nee.. nou.. er is toch ook niets aan de hand? Een paard wordt toch inderdaad niet spontaan wild als er eventjes weinig mee gedaan is? Of ben ik nou zo verwend?
Vandaag bij Fiasco wezen kijken voor Fiore. Leuk dier, mooie kop, goede bouw, maar ik ben er nog niet uit. Ik vind hem wel wat aan de kleine kant. Dus voordat ik een beslissing neem, eerst hengst nummer 3 bekijken en dat is pas 19 maart