Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Welke waarde moet je eigenlijk aanhouden?
Future had 6.5 en na zeg 10 à 20 seconden eerder 7.5.
Welke telt dan?
(Staart kan nog niet richting rug, wel drillerig naast staartwortel, geen melk maar doorzichtig vocht en halfvolle uier om te voelen maar komt nog geen vocht uit zichzelf uit.
319 dagen)
Fotsy schreef:oh leuke foto, hoeveel staan er samen in de kudde jolandje? uiertje stelt bij glowy nog niet veel voor, joanna is op de goeie weg, mooie dikke buikjes, heb altijd de indruk dat bij pony's de beentjes korter worden door de hangende buik
Fotsy schreef:wat mij wel opvalt is dat de eerste keer de ph strip na contact met drup bijna onmiddellijk knalrood werd, terwijl nu het langzamer begint te kleuren zoals bij jou Sultan en inderdaad als je echt lang (halve dag) wacht verbleekt het zelfs weer.
Fotsy schreef:geloof toch echt niet dat je door wat te melken een infectie, laat staan een ontsteking kan veroorzaken, is toch bij mensen ook zo, ben zelf zwanger geweest, en ooit een ontsteking gehad en dit kwam door het niet ledigen (melk stapelt zich op en kan niet weg), ik moest toen juist aftappen om de ontsteking vlug weg te krijgen en niet alle bacteriën zijn van mens overdraagbaar aan paarden, bovendien zijn er merrie's die al druppen weken van tevoren, de speentjes staan dan toch ook open? Heb helemaal niet de indruk dat mijn merrie er last van heeft.
Maar net als bij Fairy en Roxy dien ik toch ook 2 tot meer te wrijven voor een drupje maar ook dit is normaal denk ik dan als ik vergelijk bij mensen (allez mezelf, ik had ook veel melk maar kwam alleen maar na zuigreflex van baby en drupte er niet vanzelf uit hoor).