zitake schreef:zo dat komt ook dichterbij! ik heb gister gekeken, maar uier is hier nog niks hoor.
Bij peep vorige week nog niks maar nu wel. Zo proberen een foto te maken dalijk.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cynthia82 schreef:spicegirl schreef:jouw haf is homozygoot voor het vosgen.valk = bruin + creme.dus ik zou er niet op rekenen. die berekening is gedaan met een vos-niet homozygoot.dus het zal een aplominootje worden...
Die berekening heb ik gemaakt met de gegevens van Daisy en Sublime, en NIET met een vos niet homozygoot (die trouwens niet bestaan, want vos is recessief. Dus een paard dat heterozygoot is voor vos zal NOOIT een vos zijn)
Daisy geeft sowieso haar vosgen mee (homozygoot), Sublime kan zijn vosgen meegeven (dan inderdaad palomino), maar hij kan óók zijn zwartgen doorgeven (want hij is heterzygoot voor zwart). Dan heb je Ee, is zwart, maar Daisy én Sublime zijn beide heterozygoot voor agouti (ze zijn hier beiden op getest). Dus maar één van de twee hoeft agouti door te geven om van het zwarte bruin te maken, plus het creme-gen dat Sublime sowieso doorgeeft en dat maakt dan van de bruine een valk.
Ik ga hier heus geen dingen neerzetten die ik niet zeker weet.
Prima als je mee wil denken, maar lees je dan eerst goed in.
Cynthia82 schreef:Baby Toot staat op pagina 4.
Jeetje, Mira is DIK zeg.. zo leuk
Echt hoor, ik was vandaag met Daisy en mijn verzorgster in het bos om foto's te maken (zal er zo een paar plaatsen), lopen er mensen voorbij, zegt een vrouw, als reactie op Dais dr tattoo; Is ze echt zwanger?
Ehhmm.. nee, het is een geintje...
Maar goed, ik zeg dus braaf "Ja, inderdaad."
Zegt ze:"O, is dat patroon op haar kont dan een teken van de manege zodat ze weten welke er drachtig is?"
![]()
![]()
Adana heeft zo'n snoezig koppie