hey iedereen! net even wezen kijken merrie lag weer en keihard te kreunen arme meid! haar kling was helemaal opgezet en drupt iedere keer vocht uit! hebben jullie daar ook ervaring mee! ze kegelde nog niet word weinig slapen weer benk bang
Mooie foto's van de veulentjes zie ik voorbij komen! Hoe meer ik er zie, hoe sneller ik wil dat Donja gaat bevallen . Kan niet wachten totdat er bij haar ook een kleintje bij loopt .
Ik wil ook mijn veulentje heb wel lang genoeg gewacht helaas van een andere merrie als waar ik graag een veulentje van wilde hebben maar goed er komt een veulentje al heb ik geen idee wat ik me er van voor moet stellen. het word een kruising WelshxArabier met een Fries... Ik ga maar weer eens even op de camera kijken had een singel alarm om maar dan durft ze niet te gaan liggen gekke pony, nou ja dan maar goed op haar zelf letten en steeds de wekker zetten om haar goed in de gaten te houden op de camara.
iedereen die aan het waken is succes ik ga mijn bed in en elk uur mijn wekker zetten om op de camera te kijken (en 10x per nacht toch nog naar de stal te lopen omdat ik soms het beeld op de camera niet vertrouw haha)