Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:ThePast03: Wat erg, hopen dat Rainey er zelf goed doorheen komt!
Whiz: Als Lady zo staat zoals nu, staat ze dan hooi te eten? Of staat ze gewoon te rusten?
Nicole288 schreef:Hier is vannacht het veulen geboren! om 1 uur ging ik kijken en toen stond het er al naast, nageboorte er al af en veulen op zoek naar melk. (om het on-topic te maken: nu zou een cam wel heel leuk zijn geweest!)
Nicole288 schreef:Hier is vannacht het veulen geboren! om 1 uur ging ik kijken en toen stond het er al naast, nageboorte er al af en veulen op zoek naar melk. (om het on-topic te maken: nu zou een cam wel heel leuk zijn geweest!)
Nicole288 schreef:De vader is Verdi (Quidam de Revel x landgraf I) en de moeder is een Concorde merrie.
[*olduser*]: Haha, ja morgen meteen als het licht wordt
Nicole288 schreef:De vader is Verdi (Quidam de Revel x landgraf I) en de moeder is een Concorde merrie.
ThePast03: Haha, ja morgen meteen als het licht wordt
Nicole288 schreef:voor mij is dat morgenwant ik ga nu voor het eerst weer eens een paar uur achter elkaar doorslapen
Zo kun je het geboorte tijdstip toch nog een beetje beinvloeden, gewoon je gebruikelijke tijd een uurtje uitstellen en de merrie grijpt haar kans
vorig jaar ook een verdi uit de moeder van deze merrie, is een leuk paardje
Whiz schreef: