Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Dark gefeliciteerd!! Prachtig meisje, wauw. En wat een fijne merrie zo. Gaaf halster ook!
Chantal, ik stel dit weekend/maandag de alarmen op, misschien kom ik er nog achter voor je. Rood knipperen herken ik alleen van batterij leeg. Kan er niet ergens een beschadiging oid zitten waardoor het mis gaat? Waterschade oid?
Dark7 schreef:Eindelijk!! Ego post sorryyy![]()
We zijn gaan rijden kwamen aan ze was onrustig zag ons en werd rustig begon binnen 10 minuten nadat we er waren bleef lang staan ging echt heel snel 2x persen staand pootjesblaas er al uit, ze is na een minuut of 3 gaan liggen en het was binnen No time geboren! Wat een oermerrie zeg!! Zo trotseen mooi vos merrie veulen 3 x hoog wit 1x voetje wit prachtig streepje en snebje! Zal foto’s bijposten droog foto’s volgen uiteraard snel
En ik kan gaan werken als voorspeller met datumsstond in de benen met 10 minuten probeerde al in de benen te komen toen het er nog half in lag
Drinken nog niet gedaan maar dat zal zo wel gebeuren en anders met een beetje hulp[ [url=m/sAWOAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mueEkx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ddh6jo.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XpLHZx.png]Afbeelding[/url] ]