Salatiga wat knap zeg met die hoge witte benen en een buikvlekje?
Rowan snel droogfoto's hoor!
Stien is toch IETS aan het doen. Hij zit niet vol, maar hij lijkt groter en klaar om te vullen. Hopelijk zet het wat door. Ze heeft ook weer niets van haar hooi gegeten. En was gisterenavond best onrustig. Gisteren
Vandaag
pretty
Geplaatst: 02-04-18 11:25
Daar zit echt verandering in ja!
Salatiga wat een leukerd,hij kijkt ook nog zo verlegen.
Hier de hele nacht alle tekens maar geen veulen, weer een slapeloos nachtje dus.
BusyMissy
Geplaatst: 02-04-18 11:46
Wat een droppie Salatiga, hij zit nog heerlijk in de kreukels. Hoe groot is je merrie? Als ik de weerberichten zo lees is er niet veel "buiten" mogelijk voor de veulentjes. Maar volgend weekend krijgen we eindelijk echt lenteweer.
Ik vind het ook veel verschil voor 1 dag Knolselder.
Wat jammer dat ze je zo laat wachten Fokfanaat, dan maar voor vannacht toch? Drie nachten waken is toch wel de max, vertel haar dat maar
Proficiat alledrie! Mooi dat alles goed verlopen is
stalmilagro
Geplaatst: 02-04-18 11:57
Gefeliciteerd alle 3 met jullie veulens! Jeej kleurtjes zijn altijd net zo'n heel leuk extra kadootje! Micky had de 2e en 3e keer terug ook moeite met de nageboorte .. ze is natuurlijk al wat ouder en had eerder nooit problemen. Toen is ons chevital all in one aangeraden. Supplement en dit hielp goed de vorige keer!
salatiga1995
Geplaatst: 02-04-18 13:15
Ja hij heeft een buikvlekje! Net als mama Oh ziet er goed uit, hopelijk zet ze door! Kan je ook weer bijslapen :p
Goh wat vervelend ff! Ze mag nu toch ook wel is doorzetten..
Haha ja busymissy, hij moet echt nog wel ontkreukelen! Mijn merrie is 1.53
Oh die ga ik onthouden stalmilagro! De da zei hier al dat ik de volgende keer ook gewoon een oxytocine spuit erbij kan houden en die inspuiten na 2 uur
Hij was ook wel behoorlijk moe hoor! Maar stond de hele tijd te trillen dus nu heeft hij een dekentje om Moeders moest er weer voor hangen
Salatiga maar heel soms werkt het niet die spuit. De chevital all in one moet je 3 maanden van te voren door het voer geven. Doe het zelf door de kruiden muesli. Ik bestel het bij de dierapotheker. Gelukkig heeft de spuit bij jouw merrie zijn werk gedaan en kan ze genieten van haar kleine mannetje
Kleine Sjonnie lekker buiten geweest voor een paar uurtjes voor het begon te regenen:
_Karin
Geplaatst: 02-04-18 15:52
Iedereen met een veulentje gefeliciteerd.
Hier even advies nodig want de camera doet het helaas niet meer. Morgen weer even een monteur bellen om de kabel na te laten kijken. Met Jillz gaat het op zachte ondergrond goed. Maar helaas op harde ondergrond loopt ze niet fijn. Ze heeft 5 dagen op 2x daags buut gestaan en nu sinds gisteren op 1x daags. Vanaf zaterdag begint ze ineens flinke haast te maken met haar uier.
Ze is een maidenmerrie zal ik haar nu wel of niet al onder het geboortealarm zetten. Gisteravond nog niet gedaan maar nu vanmorgen lag ze erg veel naar de buik te kijken. Ook is haar buik erg veranderd en hangt het nu meer naar beneden. Ik heb een geboortealarm met anti rolsingel.