Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Noisy schreef:Aah suffie, gelukkig gaat Luna goed en blijkt ze er weinig last van te hebben. Fijn ook dat je, door met ons te delen, zelf weer een stukje opgeknapt bent![]()
Oei Aniek, dat klinkt wel een beetje zorgwekkend. De pony van een oud stadgenoot van mij werd ook steeds lustelozer voor een maand of 2 geleden. Die bleek leverbot te hebben. Ik weet niet of ze daarbij ook afviel maar op een gegeven moment wilde niet eens meer de stal uit en draaide ze de kont toe als ze haar uit de stal wilde halen. Leverbot gaat ook heel geleidelijk, vandaar dat ik er aan denk. Ook het lusteloze klinkt heel herkenbaar.
Cemlys, wat geef jij voor een behandelingen als ik vragen mag? Ben beetje nieuwsgierig![]()
Ik heb het geluk dat de vader van mijn baas vroeger veeverloskundige was. Hij snapt dus dat ik op het laatste moment aangeef dat ik er een dagje niet ben, of dat ik plotseling weg moet.
Joan maakt nog niet echt uier maar haar spenen zijn inmiddels wel al uit hun schuilplaats gekomen en ze heeft ook regelmatig wat opgezette melkklieren. Maar meer dan dat is het nog niet.
[ [url=m/lIUXab.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ezy0gA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook nog een mooi sfeerplaatje geschoten van de week![]()
[ [url=m/x6fqkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Door haar dikke quarter derriere viel de buik steeds niet op als je achter haar stond,maar nu heb ik em betrapt
[ [url=m/uPSYQc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog 2 dagen en dan mogen wij ook aftellen vanaf 100