Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

janflicka schreef:Licht hebben we wel op stal
Bolletjes touw waarvoor?
Ik heb een minishet bv...en heb begrepen dat mocht er iets zijn dat voorzichtig meetrekken tijdens perswee dan genoeg is?
Richting hakken en niet rechtuit
Maar met latex handschoenen heb ik dan genoeg grip lijkt me..en geen klossen touw nodig...hoop ik?
Dus, beetje onzeker.
Best grappig, maar we zien sinds gisteren een verandering. Of eigenlijk, vorige week kreeg ze wat vochtophoping onder haar buik. Maar haar uier was nog helemaal ingetrokken en ze was niet anders dan anders. Eergisteren had ik al het gevoel dat haar tepels wat langer waren...
Maar zegt nog niks natuurlijk. Maar het is zo enorm spannend! 
niet handig met anderhalve dag migraine. Haha. Uiteindelijk na 5 min rondtollen deed hij het braaf aan 2 kanten. Hij loopt zo gaaf los en ontspannen. Heeft een k nie actie niet normaal haha. Heerlijk om te zien. Een keer hij een beetje alles kent zal dit zo n heerlijk dier zijn om mee te werken.

MDJ schreef:Nu ik geboorte koffer zie staan.. Wat zit er bij jullie in de bevallings/geboorte-kit? Flosdraad voor het afbinden van de navelstreng? Is dat noodzakelijk?

), Hollie, Nicole, en was nog iemand?
ik zie veel te weinig buikjes voorbij komen
succes met waken

)