Ik ben ook weer foto's van Balance aan het uploaden en heb leuk filmpje weer gemaakt!Waar ze zo leuk draaft!Hoop dattie op de computer ook mooi is,had veel tegenlicht namelijk!
pff ik heb nog steeds niet het idee dat er straks een veulie bij kyra loopt. Ik weet het wel maar nog steeds niet echt het gevoel er bij zeg maar. En het duurt nu ook wel weer lang zat, en dat terwijl kyra juist steeds minder haar best doet om aanstalten te maken.
Pacha gefeliciteerd, knap kind hoor. Doe mij ook zo een Cookie veulen, wat is die toch leuk! Ik wil ook weten wanneer mijn veulentje komt, wat duurt het wachten toch lang he.
Nicole288
Geplaatst: 08-04-10 22:48
kannie schreef:
wat een bijzonder uier heeft doortje trouwens, die 'bobbels', is dat gewoon omdat het vel zo los is??
Dat blijft zo, ook als de uier straks vol is lopen die er op de buik nog zo omheen, volgens mij zijn het aders
Maseike
Geplaatst: 08-04-10 22:49
gem schreef:
Neeeee Maseike! AD mag niet nagelbijten, ze moet nog trouwen ! Wat is Cookie toch een lekker ding.
Pasha: proficiat met je merrieveulentje! Paroucha: prachtig koppie hoor, mooie voorlok erop! AD: weer een mijlpaaltje!
Tuurlijk wel joh, je heb niet voor niks nep nagels in de handel he