Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
1Steffi schreef:Goh ik zou daar persoonlijk even mee wachten totdat veulentje rechtstaat en alles van de merrie af is, dat komt toch ook weer ergens terecht, kunnen ze beide ook even bekomen he
Had indruk dat daar beetje aanvallend op werd gereageerd maar daarom vroeg ik nu ook waarom ze dat deden heIn dat geval was het wel gierig geweest
quintusgl schreef:1Steffi schreef:Goh ik zou daar persoonlijk even mee wachten totdat veulentje rechtstaat en alles van de merrie af is, dat komt toch ook weer ergens terecht, kunnen ze beide ook even bekomen he
Had indruk dat daar beetje aanvallend op werd gereageerd maar daarom vroeg ik nu ook waarom ze dat deden heIn dat geval was het wel gierig geweest
Absoluut niet aanvallend bedoelt hoor!! Ik wist de eerste dagen hier ook dat ik niet dat we niet teveel commentaar moeten leveren, om de reden hierboven.
We hebben vorige maand een merrie gehad die 8 mensen in de stal hadden en die er letterlijk met z'n allen omheen zaten, borreltje erbij en veulendans doen etc........toen hebben we ook wel wat commentaar geleverd hoor (en heel hard gelachen).
Dus geen zorgen!
chantalvdv schreef:Klopt. Maar deze kreeg ik net binnen als melding, en ze plofte ook gelijk binnen. Low kijk ik vaak maar ff..
Kyra is ook flink bezig met draaien en al op het moment.. Zal de baas op stal zijn? Of gaat die eindelijk wat doen vanaaf