Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurtoren schreef:ha whiz je cam bibbert maar ze staat lekker rustig
Faniek schreef:Ik was inslaap gevallen. [*olduser*] ik ben het volledig met je eens.
Zodra je inderdaad de eigenaar maar niet gaat afkraken en alles netjes houd.
Er werd toen Misty aan het bevallen was ook een opmerking over de waterbak gemaakt, die nogal hard op mijn dak kwam, want ze had er totaal geen last van en werd nogal hard gebracht. Dit soort reacties zijn niet leuk, maar als het subtieler was gezegt maakt het mij niks uit. (niet dat die bij Nik wel de stal uitgaat, want er word gewoon goed rekening mee gehouden en staat niet in de weg). Iedereen heeft zijn eigen gedachte bij iets en daar is iedereen vrij in vind ik..
Zolang je iedereen maar in elkaars waarde laat en ik vind dat eigenaren ook commentaar moeten kunnen verdragen, want daar leer je tenslotte echt wel van
ThePast03 schreef:Rainy is onderweg naar de kliniek.
Hopenlijk komt alles goed.
shemar schreef:Oh wat jammer het veulentje van Rainy leeft niet meer en ze zijn aan het vechten om haar zelf te redden.... wat een ellende zeg..
shemar schreef:Oh wat jammer het veulentje van Rainy leeft niet meer en ze zijn aan het vechten om haar zelf te redden.... wat een ellende zeg..
ThePast03 schreef:Wat triest allemaal, ik hoop dat Rainy het gaat redden.
Complimenten voor de eigenaren die niet hebben afgewacht maar gelijk naar de kliniek zijn gereden.
Die mini's zijn toch wel risicovol om mee te fokken hoor, zou niets voor mij zijn.
Whiz schreef:Zijn ze zo risicovol?? Wist ik niet? Hoezo dan?
Whiz schreef:ThePast03 schreef:Wat triest allemaal, ik hoop dat Rainy het gaat redden.
Complimenten voor de eigenaren die niet hebben afgewacht maar gelijk naar de kliniek zijn gereden.
Die mini's zijn toch wel risicovol om mee te fokken hoor, zou niets voor mij zijn.
Zijn ze zo risicovol?? Wist ik niet? Hoezo dan?