Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whiz schreef:@loolapelooza Ze heeft toch niet bij een hengst gelopen ofzo?? Normaal niet drachtig? Wat betekend dat? Of dat je haar niet hebt laten dekken c.q. insemineren??
Amandake schreef:Bedankt voor de felicitatie's allemaal , beloofde droogfoto's komen vanavond
Amanda veulend altijd in de weide ,zonder problemen ,ben best wel trots op haar !
Iris heeft het zèèr zwaar gehad ,water brak en ze perste niet ,stak 1 beentje uit en ik kon alleen het snuitje voelen maar het andere beentje niet.
Uiteindelijk begon ze toch te persen ,maar het ging maar niet vooruit ,de schoudertjes waren te breed !
Veearts was onderweg , maar ben toch beginnen meetrekken ik kon haar niet meer zien lijden,en gelukkig kwam het veulen er eindelijk uit ,pffff wat een nacht!
Beide dames zijn door dezelfde hengst gedekt
Dinsdag is Romi uitgerekend en een maand later Bibi nog , Cartoucheke wacht nog tot 02 September
Elke keer dat het veulen bij Iris wil drinken ,piept ze het uit ,ik lach me kapot....ze laat haar wel drinken hoor,maar met het nodige gekrijs erbij...rare meid
Ik lees straks alles uitgebreid bij maar ben nog effe euforisch
hiboune schreef:trouwens kan iemand mij vertellen hoe we nu zitten met het aantal geboren veulen en dan merries of hengsten?
ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat!