Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
iZZiDiZZi schreef:hey allemaal!..ik heb een paar pagina's terug foto's laten zien van Pork en Ramona 2 merries die ik rijdt..(dus niet van mijzelf)..met dikke buiken...Pork is vanochtend/vannacht hoe je het wil noemen 2.00u bevallen van een heel schattig merrietje!...het vorige veulen (2 jaar geleden) heeft een parfumnaam gekregen: ZaZou..dus dit jaar natuurlijk weer een parfumnaam..de eigenaresse is er nog niet over uit..maar waarschijnlijk gaat het Betty Barclay worden..aparte naam..maar t past wel bij haar..ze is nu al een tutje! kijk maar!
http://www.mijnalbum.nl/Album=SNFBO7BM
Nu Ramona (11 mei) en June (3 juni) nog!

:
(Tips is echt veel zorgzamer over haar dan anders
)
uier begint stilaan echt op te vullen
Loolapelooza schreef:Wat een ruige Tinker, ben jaloers op die manen!Die hadden op mijn Lusitano moeten zitten.
ja heb en goede bui vandaag 

Die uier kan volgens mij nog wel wat voller
Maar als ik jou was zou ik wel gewoon braaf waken, doe ik ook altijd maar voor de zekerheid

Oke, dan wil ik dat Miss nu ook werking krijgt

banden worden wel slapper, buik is ookweer wat meer opgetrokken...
dat lapt ze me nu elk jaar
)
super!!! mooie uier ook al...is moeilijk te zeggen bij een maiden vind ik...
WenK schreef:Ik lees hier nog steeds mee hoor, maar kan lang niet altijd antwoorden en op iedereen reageren. Ik leef wel mee!
Cayusejuhh, waar blijft je veulie?
Ik zag weer mooie foto's van dikke buiken, vollopende uiers en veulies!!!

* 
Het schiet bij een aantal goed op zie ik!!
Als het goed is dan is ze over een tijdje op de cam te zien, ik hou jullie op de hoogte
ben hyper 
net F1 !!

MSQuincyTE schreef:Cay rustig meid
haaai marion
gelukkig *
Morgen veulie!!