Wow gefeliciteerd met alle paasveulentjes! DL wat bijzonder dat hij nog precies op deze dag is geboren. Ik hoop dat je er net zo'n klik mee hebt als met Harley, geniet er van!
Vulina
Geplaatst: 02-04-18 07:53
Gefeliciteerd DL! Gewoon even een vraagje; Waarom heb je er een a tussen gezet? Ik snap dat het 'een' betekend, maar zonder de a is het toch hetzelfde?
Wat een prachtige paas veulentjes gefeliciteerd allebei
jobamara
Geplaatst: 02-04-18 08:23
DL, proficiat, mooie dag om op geboren te worden, dubbele emoties maar hoop dat hij je veel geluk gaat brengen!!
Bussy Missy, toch ook proficiat hoor. Benieuwd naar je eigen veulens, en alvast suc6 met je andere merrie, denk dat je veearts het heel goed kan hebben, vorig jaar staat me nog goed bij.
Salatiga, oooo die 2e foto je ziet de merrie kijken hmmm wat is dat voor ding! Fijn dat de nageboorte na de spuiten afkwam, goed gehandeld ook. En nu genieten!!
Hier een rustige nacht gehad maar nu staat ze toch eerder onrustig. Ze slaat met haar achterbenen naar haar buik. Draait rondjes en fleemt af en toe. Volgens mij is er iets op til. Maar nog geen melk. Proficiat iedereen met de alweer knappe veulens. Met 355 dagen lijkt het hier nu toch ook te korten. We zijn uiteraard zeer benieuwd. Ik hou haar goed in het oog!!!
Salatiga gelukkig is de nageboorte er afgekomen uiteindelijk! DL gefeliciteerd!! Mooie kleurtje van beide! Bussymissy ook gefeliciteerd met het veulen. Kan me voorstellen dat je nu niet meer kunt wachten op je eigen!
Gefeliciteerd met de veulentjes! Super benieuwd naar droogfotos
jolandje
Geplaatst: 02-04-18 09:43
gefeliciteerd met alle nieuwe veulentjes, heerlijk , allemaal weer goed gegaan, salatiga fijn dat het nu goed is,
hier lopen de veulentjes weer lekker samen buiten, echt spelen mogen ze nog niet van camille, maar dat komt goed, flynn wil wel, die is net een stuiterbal, wát een energie zit er in dat ventje,zo lollig
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 02-04-18 09:53
DL, gefeliciteerd! Was gisteren de dag van de palomino hengstveulens.
Dank jullie wel allemaal! Belletje is helemaal verliefd en heel druk met die kleine brutale aap Ik hoop dat het wel droog wordt vandaag zodat ze nog even naar buiten kunnen..