Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R.X. schreef:sultan15 schreef:Ik heb, mocht het nodig zijn, respi boost. Dat lijkt me fijner voor het veulen dan een emmer koud water over zn hoofd
Zag trouwens een pollepel staan. Waarvoor zou je die nodig hebben?
Om de red bag te openen wasdie handig zei iemand hier.
Lang leve bokt ha ha.
Wat is respi boost?
MarijeR schreef:Het is wel dikker dan de gewone vliezen maar als je wacht tot de red bag zichtbaar is, kan je ook wel zien waar deze normaal open zou scheuren en dan kan je hem daar ook zelf makkelijk open maken.
Er is dan een soort ster zichtbaar waar deze tegen de baarmoedermond zat. Dat stuk is minder dik.
sultan15 schreef:MarijeR schreef:Het is wel dikker dan de gewone vliezen maar als je wacht tot de red bag zichtbaar is, kan je ook wel zien waar deze normaal open zou scheuren en dan kan je hem daar ook zelf makkelijk open maken.
Er is dan een soort ster zichtbaar waar deze tegen de baarmoedermond zat. Dat stuk is minder dik.
Marije op welk moment voel jij de merries op? En hoe kan ik (als onervaren) voelen of het een redbag is ipv de pootjesblaas? Ik gok dat ik dat wel voel, maar heb het nog nooit meegemaakt natuurlijk.
En als je de red bag in de merrie open maakt, trek je het veulen dan door de red bag heen naar buiten zeg maar?