Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Zou Azra haar zwangerschapsverlof is gisteren beeindigd, we hadden onze eerste les bij Noor Tanger, viel me toch nog tegen heb helemaal niet veel gedaan en was echt kapot na het rijden.
Straks maar eens zelf proberen of het dan ook een beetje lukt, Lola staat geduldig te wachten tot mamma klaar is en gaat dan gelijk drinken.
Diane65 schreef:Maseike, Girlie doet het hartstikke leuk in de groep. Het is een rustig groepje merries.
Gilly is wel de baas, ik zag vorige week dat Girlie naar Gilly's zin te dicht bij kwam, maar omdat Gilly met haar manke poot toch niets kan, kon ze alleen maar nog lelijker kijken en daar was Girlie ook flink van onder de indruk. Die ging toen wel opzij. Alle meiden in het groepje glanzen je tegemoet en zijn allemaal nieuwsgierig als je de paddock inkomt. Gaat dus prima zo!
Gilly gaat zondag naar de kliniek, maandag door de molen en waarschijnlijk dinsdag geopereerd. En dan in revalidatie. Maar de prognose is nu in elk geval beter dan de prognose die ik eerder heb gekregen.