Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:LiiNd_Y schreef:pfff en vriendlief van mij moest net voetbal kijken
![]()
Is Wessa nog aan het veranderen? Of hetzelfde gebleven?
Aangezien we gezellig samen op lopen, wachten, draaien, nog eens omkijken en niets kunnen doen dan verder wachten..
Zucht.......
essiesilly schreef:helemaal mee eens!hier gaat het niet lang meer duren hoor.. wel sneu want ze is het zelf ook eeecht zat arm beest ze is ook zo dik.. ga haar gauw ff buiten zetten
Diane65 schreef:Thanks HC Ranch. Oei, jij zit dus ook op de wip over je ene merrie. Heeft ze wel al zachte banden achter? Als ze zover in de dracht is zou je toch wel denken dat er iets ontwikkeling van de uier te zien is. Bridie heeft een heel klein uiertje en totaal niet volgens het boekje. De spenen waren ook niet volgelopen, maar de melk spoot daarnet gewoon de linkerspeen uit toen de kleine aan de rechterspeen hing. Dus dat zegt ook weinig. Maar kijk vooral naar de banden, dat moet genoeg zeggen.
Ik duim voor je mee dat het allemaal goed gaat. Lijkt mij dat die Curly wel drachtig is, maar ook daarvan zeg ik, voel even de billen