Dier staat al 3 jaar onder deken, en ook onder kap.
Ook zonder deken en kap vertoond ze dit gedrag sinds eergister.
Zonder deken wordt ze compleet gek van de vliegen, en dat uit zich dan in zichzelf dood rennen, en niet kop schudden, ogen rollen, compleet van de wereld zijn.
als ze dit doet, en ga er bij in de wei, dan moet ik maken dat ik weg kom. DA wordt straks ingelicht maar moest het toch eerst op film hebben, omdat ze met pozes ook goed is
Wat gek Joto? En haar ogen zijn verder goed, geen ontstekingen of zo? of wellicht oorontsteking? Maar ja dan klopt het verhaal van de vliegen weer niet natuurlijk...
Heb je filmpje nog even bekeken Joto, wel vreemd Op het eerste gezicht zou je toch zeggen dat ze idd last van de vliegen heeft. Maar als ze zo van de wereld is lijkt me toch dat er iets niet goed is.
Voor zover bekend heeft ze het na vanmiddag niet weer gedaan.
Talida
Geplaatst: 31-07-10 21:27
Hopen dat ze het daarbij laat dan...
Inge, tussen de 168 en 177 volgens de tabel. Kzie het al helemaal voor me, bij Tal liep ik constant te klagen dat ze zo klein was, straks vind ik Flo te groot
Balou_lover
Geplaatst: 31-07-10 23:02
Ben al een tijdje niet geweest!! Sorry!!
Allereerst, Amandake, heeel veeel sterkte!!! Wat een nachtmerrie. Ik las dat het met Laura al beter gaat.
Ik zou ook echt ziek zijn als de manen van mijn paardje afgeknipt zouden worden!! Wat een lef......!
Vreemd gedrag hoor Joto, zou zo snel niet weten wat het is. Soms lijkt het alsof ze schrikt, maar als je dan langer kijkt zie je dat het anders is. Apart hoor...
Hier alles nog steeds OK. Ettertje heeft besloten dat schrikdraad niet eng is, en loopt er constant doorheen :-( Ga morgen ff nieuwe foto's maken, dan zal ik hem weer eens ff showen hier
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-08-10 00:06
Joto, ik zou het rechteroor eens laten onderzoeken, of de rechterkaak. Lijkt erop dat er iets niet lekker zit in de rechterkant van haar hoofd. Misschien een ontsteking?
moravita
Geplaatst: 01-08-10 00:15
Cody.... Meer foto's!! wat een onwijs leuke foto's toch weer. Ik (ben natuurlijk helemaal niet bevooroordeeld ) vind het echt een super gaaf kind! Stuur je mij de foto's ook?
ozzie voelt zich weer helemaal zichzelf, hij galoppeert weer naar ons en is weer happy, laat de manen maar groeien!!
wilde gister wat foto's maken van sil, hisse en inskjen maar de laatste dacht er anders over, zij loopt sins eergister los door alle schrikdraden heen, erdoor, de paal ernaast opnieuw erdoor terug de wei in, en weer eruit.... heb de camera maar weg gelegd, haar binnen gezet, draad gefixt en enkele foto's van hisse gemaakt
Wat apart dat ze dat doet Joto! Ik zou niet weten wat het verder kan zijn..
Mooie foto's van Hisse!
Armani komt volgens de tabel uit op 1.57-1.65 . Word wel een mooi maatje voor mij dus .
silketje
Geplaatst: 01-08-10 19:26
weet je al wat meer joto?
joyceA: ook mooie foto's hoor, zeker die draf! het eigenaardige gedrag van de merrie van joto overweldigde de meeste zodat jou foto's even 'vergeten' werden denk ik...
hisse zou tuusen de 1.62 en 1.66 worden... ruim zat!!
Knappe Hisse! Heeft al een mooi hengstenfiguurtje haha, dames hier zijn net hangbuikzwijntjes
Weet weinig meer, vanmorgen op stal heeft ze niks gedaan, en voor zover ik weet verder ook niet, wel wat schudden, maargoed dat ze normaal ook wel iets. Maar geen gestuiter o.i.d. morgen weer een dag!
Een paar fotootjes van Risky vandaag. Wel hele slechte maar ok, hij is over een week 3 maanden. En voor de mensen die willen lachen ik met de merrie zo'n 10 jaar geleden.