Ravina is volgens haar paspoort 1.41,maar dat klopt niet helemaal,ze is iets kleiner. de hengst is 1.50 dacht ik,ik hoop dat het veulen een beetje in het midden eindigd,rond de 1.45
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ShamalArabs schreef:Shanaya vandaag op 327 dagen dracht (is 2 feb. uitgerekend)
Shanaia vandaag op 325 dagen dracht (is 4 feb. uitgerekend)
Xenah vandaag op 320 dagen dracht (is 9 feb. uitgerekend)
We gaan overdragen. nog nauwelijks ontwikkeling. De buikvorm van shanaia doet mij wel vermoeden dat ze de eerste gaat zijn, ze begint te zakken.
@Marlis: neem een stalkat, dan blijven de muizen wel bij het voer weg. ik heb er nog wel 1 over.
Charaz schreef:Nou jouw veulentjes kunnen dan allemaal veilig geboren worden!
Op hoeveel dagen zaten je merrie's vorig jaar?
Cynthia82 schreef:Marlis: Ik heb merriemuesli van Cavalor. Mr. Ed heeft het niet op voorraad, maar ze kunnen het wel voor je bestellen. En anders Vente in Nieuwerkerk.
Ik wil het best voor je halen en langs komen brengen hoor, mocht de afstand te groot zijn. Vente zit bij mij om de hoek.
ShamalArabs schreef:als ik uitga van resultaten uit het verleden, met minimaal 4 weken nog te gaan ivm de uiers, dan komt shanaya rond 20 feb. op zijn vroegst, en dat is al 355 dagen. Ze hadden allemaal al enkele weken van te voren al redelijk wat uierontwikkeling, maar nu echt nog nauwelijks, nog geen zucht alleen iets grotere hangzakjes als normaal...
Ze hebben er gewoon nog geen zin in, en erger nog: ik voorspel dankzij die dames dus nog een hele koude golf qua weer in de komende weken....
onley schreef:Morgen ga ik weer proberen de merrie wat te longeren die krijgt me namelijk een fikse hooipens
die eet werkelijk waar alsof haar leven ervan af hangt