, hier nog een, heb last van afkickverschijnselen. Ben in staat om een drachtige merrie te kopen, zodat ik toch nog veulentje heb . (Helaas ben ik waarschijnlijk binnenkort Sterre's zomerresidentie kwijt, dus dan wordt het onbetaalbaar om er eentje bij te kopen )
Wildgirl: Heel veel sterkte !! Wist je dat ze een tweelingdracht had? of is het op de scan niet opgemerkt? Gaat het goed met de merrie? heel erg veel sterkte !
Wordt mijn eerste veulentje dit jaar maar zou er nu al meer willen terwijl ze nog 5 maanden moet Maar ze blijft toch mooi leeg komend jaar beetje meer de wedstrijden in kijken of we die B eens uit kunnen komen
Gem
Geplaatst: 17-01-10 20:40
Ja, kan me dat nog herinneren! Een merrie die jou wel aanstond, maar je pa niet .
Baalde vorig jaar ook dat ik geen eigen veulentje had!maar genoeg bij opa haha Nu wel weer een eigen eigen maar das ook voorlopig de laatste!
Vraag kan iemand ff op foalcam kijken voor mij hoever hiba is? Heb geen Internet zit nu op mobiel maar dan is foalcam niet te doen Laatste dekdatum 6 mei 2009! Alvast bedankt
Ging je merrie opzoeken in de lijst Wildgirl en kom er nu pas achter dat de haf die drachtig was van Bam Bam juist de jouwe is. Wat onzettend jammer, is was zo benieuwd naar de veulens (wil ook fokken met een appaloosa).
Silke gefeliciteerd met het prachtige veulentje. Wildgirl sterkte de komende dagen.
Ik heb vandaag lekker twee uurtjes met de merrie geklierd in de binnenbak. Lekker zonder zadel en hoofdstel gereden en haar vrij gelongeerd. Na een uurtje kwam een vriendin met een equistrian yoga boek en heb ik nog lekker een uur op de merrie geyoga'd (haha helemaal fout geschreven maar ik weet de juiste spelling even niet). Op een gegeven moment waren we erg melig en gingen we steeds raardere oefeningen verzinnen die allang niet meer in het yogaboek stonden. Uiteindelijk kon ik een handstand overslag op zuhra maken en allerlei andere circuskunstjes. Heerlijk paard heb ik dan toch, die vind echt niets erg.
Ooh...mijn vader is fruitteler en heeft paar stukjes land leeg gezet...vroeg ie vandaag of ik mijn veulen/merrie daar volgend jaar niet op wil zetten, dan wou hij het wel leeglaten mits ik zelf alle taken op me nam..*lijkt me niet meer dan logisch* Maar dan moet ik eerst wel weer in die regio woonplek vinden... En zoeken naar soortgenootjes voor erbij, alleen staan vind ik maar wat sneu!