marrlinde schreef:350!omy.. dat zou ik echt niet vol houden man, zo lang wachten...
hoop voor je dat het snel komt!!
njadien droeg dit jaar 357 dagen
ramaylla 344
shanaya 338
en pasje dus in ieder geval méér dan 350...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt erg..
Papa van Neon's veulen heeft zich ook netjes gepresenteerd. Heb 3 eventuele kandidaten voor Neon gespot, en heb er nog eentje op mijn lijstje staan van het NRPS stamboek.ponyparadijs schreef:SA veulen uit dit topic
[KS-ITP] S.A. Rizwan Kamal by Reindert
is die schimmel aan het worden?
Wat een heerlijk veulen zeg. En zijn papa is ook te WAUWIE!
kappiegirl schreef:Haha SA ik denk dat ze voor beter weer gaat, nee grapje hoop dat ze het er toch eerder uit werkt... of werkt het niet net als bij mensen dat ze naar mate ze langer zitten ze dan ook steeds groter en forser worden?

het had wat voeten in aarde
maar alles werkt weer 

marrlinde schreef:wow... das bijna een jaar man..echt erg..

Maak er eens en foto van anders?

peetje82 schreef:376 dagen, dan kunnen ze me wel opsluiten hoor, afschuwelijk!!!!

, en nu??? rare pony, drachtig gekocht, nooit geveulend, verleden jaar laten dekken, niet drachtig, al sinds ik der heb heeft ze uier en kan je der melken, nu zucht en van woensdag al chagerijnig !!! de jongste hier springt altijd zo op der in de wei, nu draait ze haar, de oren plat,... ik begin meer en meer te denken dat ze toch drachtig is, 7 maart komt de DA silke scannen, jenske gaat in de rij staan hoor, zo kan het niet verder !!