Yep, 19 januari in Ermelo. Hij is wel zielig, moet zijn maatjes nu missen en is in 1 klap van weideknol naar stalbeest omgedoopt. En ik gok dat volgende week het scheermachien erover gaat, en dan begin januari ergens nog een keer. Ben benieuwd wat daar onderuit gaat komen.
Aanvang is volgens mij om 9 uur. Ze beginnen met de nieuwe lichting, en dan als eerste de mini's waarschijnlijk. Maar voor 10 uur zal hij al aan de beurt zijn. Entree is tot nu toe altijd gratis geweest. En ik kom langs je gereden, maar ik vrees dat mijn auto al vol zit. Denk dat er vanaf het thuisfront ook al mee gaan namelijk, en er zijn er ook nog 2 in Amersfoort die eventueel mee willen liften.
Heerlijk weekend gehad, maar beetje druk. Zaterdagavond zijn we met de meiden van stal en aanhang uit eten geweest bij Ribhouse Texas in Woudenberg. Daar was vorige week de hele week het thema Halloween en het hele restaurant inclusief bediening was/waren in stijl Was echt gaaf en heerlijk gegeten hoor
Ahhh leuk he!!! Ben ik ook een keer geweest! Gaan we binnenkort ook maar weer een keer doen! Zo gezellig! Eten is niet het allerbeste en duurste, maar de hele sfeer is geweldig! Bedoel niet dat je er niet goed kan eten hoor! is heerlijk! Maar geen 5 sterren ofzo! Hihi buikfoto zal vandaag wel komen verwacht ik!
frans had gister dressuurwedstrijd (en dat voor n bos/springruiter) hij moest starten in de M1 en is 3e geworden.... Dus ik als vriendin en voor 1 keer groom was apetrots op mn manneke.....
ben ik ook wel hoor, alleen meneer maar klagen enz.... je weet denk ik wel hoe dat kan gaan...... Daarna kon ik aan het werk en heb weer mn rug te veel belast omdat cuba weer eens zo nodig gemeen moest doen, wordt zo langzamerhand n beetje gek van die merrie....
jawel hoor maar hij zegt dat hij geen dressuurruiter is etc..... heeft hij wel n probleempje want met n vriendin die dat dus wel is zal hij nu toch maar eens op zijn houding moeten gaan letten Vanavond is hij in elk geval moe als hij klaar is met rijden , want hij gaat les krijgen van mij..... heb ik hem gister al gezegd en het stomme is dat hij wel luisterd en alles doet maar het ook weer haast meteen vergeet (zal de leeftijd wel zijn )
Ja cuba is erg lastig, het lijkt wel of ze niet meer wil werken en om eronder uit te komen gooit ze haar hoofd tussen haar benen en dr kont de lucht in..... met als gevolg dat ik weer mn onderrug voel maar niet op wil geven en dus mezelf weer verder in de lappemand werk.
Was gister zo kwaad dat ik mn sporen maar uit heb gedaan anders weet ik niet wat ik precies had gedaan maar waarschijnlijk had ik haar alle hoeken van de bak laten zien die stomme ook. Kreeg na het rijden wel n compliment van iemand dat ze vondt dat ik het netjes opgelost had en frans zei dat als ze het bij hem had gedaan ze er niet zo makkelijk vanaf was gekomen... zielige cu ...... Weet gewoon niet meer wat ik met haar moet doen, weet dat ik minder tijd heb voor haar en daarom heb ik er al n meisje van 12 opgezet (is ook meegeweest met de meeting) maar die rijd maar 1 of op zn hoogst 2 keer per week en cuba is echt niet meer te genieten.... ben al n maand aan het zeggen dat ze vaker moet rijden maar ze doet het niet en dus blijf ik met de problemen zitten..... cuba is echt n pony die werken moet en ze speelt er meer mee dan iets anders (op zich niet erg maar wel als ik er dan ook niets mee aan kan vangen als ik wil trainen). Dillemma dus, ach vanavond kijken we wel weer en wie weet vindt ik nog wel n oplossing.
*edit* Foto van chennai samen met leon en chayenne aan de wandel langs het kanaal.....
Laatst bijgewerkt door Paint_Lover op 05-11-07 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Balen Lon. Is er niemand te vinden die haar wat meer kan rijden? Je moet wel aan jezelf denken, een rug heb je maar eentje. Jammer dat Frans zo groot is.
Hihi een compliment is dan wel fijn!! Helemaal omdat je je dan zo rot voelt waarschijnlijk.. Lijkt op verveling als ik je verhaal zo lees.. ze heeft dus ook gewoon teveel energie lijkt mij.. Maarja wat doe je eraan....
ben nu aan het kijken of ze in de manegelessen mee mag lopen, ik moet iets en het is wel niet het beste maar ik moet iets..... is inderdaad jammer dat frans zo groot is (of cuba zo klein)....
medelijden met frans? hoeft niet hoor, ben best lief voor hem hoor