Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Mevrouw gaat dus netjes wachten totdat de DA een weekendje op verlof is en wij zaterdagavond kunnen fluiten naar onze clinic van Edward GAl en HP in Moorsele.
Banden worden wel slapper, kling lijkt wat dikker maar niet spectaculair, uier lijkt wat te veranderen nu, spenen worden ietsje voller maar ook niets spectaculairs. Het zal er waarschijnlijk zo eentje zijn die niks van uitwendige tekenen zal vertonen aan de uier en dan patsboem gaat bevallen.

, het vermoeden was toen al dat ze zo was maar een echte scan geeft een beter gevoel hoor

Hele mooie foto's hoor
Ben benieuwd naar namen en echte droogfoto's 
jij doet volgend jaar dus ook weer mee?

Maseike schreef:Neonlight schreef:Dreeke, plan B? Houd ik nog even geheim, voor het geval Vinga dat wel veel leuker vindt klinken.Oftewel, ik heb nog geen plan B.....ik kan wel zeggen dat plan B is dat Heidie het doet, maar ik ben bang dat ze dan zeker doorgaat voor plan B.
![]()
Ikkeowjeeh ik heb weer iets gezegt hoor
![]()
Nou dan maak ik een deal met Vinga, als ze in het weekend nog geen beeb heeft kom ik het haar met liefde voor doen.
Heidie nu hopen dat veulen voor weekend is
Ik help alleen je geheugen opfrissen