Ze is haar kind iig al weer goed aan het vetmesten, er valt gewoon niet tegen op te voeren. Merriebrok, maisvlokken, luzerne, voordroog, en slobber van zemelen en lijnmeel... Ik voer me een ongeluk maar vind haar nog steeds wat te schraal.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

zien er goed uit man!!! nog even meid 

maar als je nu positief heb gerekend hoef je niet zo lang meer te wachten 
echt een scheetje van een veulen 
tja.. IK VInd dat daar altijd weinig van uit komt.. fokken = gokken
dus niet wit. Bij mensen is het colustrom ook geelachtetig doorzichtig. denk dus dat het dat is.
*
ze had wel eens een klein plekje.
kan dat ook komen door te weinig beweging?? naja met zon buik is het ook niet raar.
maar alles is naar haar buik gezakt
ze ziet er niet uit.
Cayusejuhh schreef:sjuimpje..
rustig niet eten = merrie ??![]()
dan krijg ik een hengst! whahahaha

Die heeft ook van die lekkere puntbillen, ze heeft een hele volle staart en daardoor lijkt het nog meer op te vallen.

maar wil een merrie
Cleo houd ons in spanning en Cartouche heeft nog wat tijd.

dana Kijk jij maakt mij blij

) echt wel tijd voor het veulen om te komen

) en kijk via de camera elke 2 uur hoe ze er bij staat. Ik kan niet wachtten tot het veulen er eindelijk is... Het is haar 1e, dus extra spannend.
collerpoint schreef:is het zo dat als je een paard slijm verliest het veulen dan binnen 24 uur komt of zegt dat niets ? voor iedereen die vanacht een veulentje verwacht succes !

)CarpeDiem schreef:ik denk dat het nog wel een nachtje zal duren
maar ik ken haar voorgeschiedenis natuurlijk niet..
vaak moeten de tepels helemaal hard worden, en dat lijkt me hier nog nie..
Dus toch gewoon de wekker zetten
Mariska_28 schreef:Overdragen zegt idd niets over het geslacht. Katinka draagt standaard 3 weken langer.
Draagtijd is tussen de 320 en 360 dagen, als een merrie altijd op 320 dagen bevalt en een keer op 330 dagen dan draagt ze die keer over. Als je merrie altijd 350 dagen draagt en een keer op 330 dagen dan heeft ze een te vroeg geboren veulen.
Die hadden op mijn Lusitano moeten zitten.