Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Nou Aniek.. ik denk dat het nog wel even duurt zo te zien
TheSam schreef:Sorry... was even afwezig!
Ja Hylke, dat was ik. Lang verhaal.. ik had alles in huis gehaald en heeeel veeeel info bij kattenmensengevraagd en was er helemaal klaar voor. Ik had zelfs contact met degene die hem in de opvang had van de kattenbescherming Rotterdam.
Ik zou vandaag naar een ander poesje gaan kijken zodat 'Mickey' een maatje zou hebben en niet alleen bij mij thuis zou zijn.
Gisteren avond was DE avond... ik was er helemaal klaar voor!
Komen we met een mandje aan: WEG kat! Hij is zo mega achterdochtig.. we krijgen m niet te pakkenDus ben vandaag ook niet voor een andere kat wezen kijken want ik wil HEM!
TheSam schreef:@ dana: ik wil geen jong katje, ben bang dat mijn hele huis gesloopt wordt! En ik ben helemaal verliefd op deze kat.... ik ben geen katten mens, maar toen ik hem zag (en hij mij) was het liefde op het eerste gezicht
TheSam schreef:ik krijg slapies
Faniek schreef:TheSam schreef:Nou Aniek.. ik denk dat het nog wel even duurt zo te zien
Ik weet het niet met Misty ze is zo onverwachts
@ Cheyenne...
Jij hebt zo'n geluk dat je kunt komen wanneer je wil ik wil ook zo graag naar jou toe, maar ben afhankelijk van mijn ouders...
Faniek schreef:Ik moet leren lezen
cheyenne01 schreef:TheSam schreef:@ dana: ik wil geen jong katje, ben bang dat mijn hele huis gesloopt wordt! En ik ben helemaal verliefd op deze kat.... ik ben geen katten mens, maar toen ik hem zag (en hij mij) was het liefde op het eerste gezicht
kwestie van opvoeden.....
http://i2.photobucket.com/albums/y29/ch ... .jpg[/img]
Faniek schreef:Ik moet leren lezen
cheyenne01 schreef:moet je een lift????
djuno schreef:Faniek schreef:Ik moet leren lezen
hihihihi....ja
Citaat:TheSam schreef:@ dana: ik wil geen jong katje, ben bang dat mijn hele huis gesloopt wordt! En ik ben helemaal verliefd op deze kat.... ik ben geen katten mens, maar toen ik hem zag (en hij mij) was het liefde op het eerste gezicht
kwestie van opvoeden.....
http://i2.photobucket.com/albums/y29/ch ... .jpg[/img]
Ohhh ... errug schattig!! Maar ik heb geen tijd om op te voeden, daarom wilde ik een 'kant en klare' kat
TheSam schreef:
Faniek schreef:cheyenne01 schreef:moet je een lift????
Jij hebt het makkelijkmaar ik wil zeker de kleine River zien
Faniek schreef:cheyenne01 schreef:moet je een lift????
Jij hebt het makkelijkmaar ik wil zeker de kleine River zien
TheSam schreef:
Kan je niet met de kar?
Faniek schreef:TheSam schreef:
Blonds have more fun... Haflingers
Kan je niet met de kar?
Jaaa even naar Heerenveen
Blonds have more fun... Haflingers