Droversrun wat fijn dat je dat al kunt met je merrie. Zo ga ik het ook maar eens proberen. Hoe eerder hoe beter denk ik! Buiten proberen was dus iets te hoog gegrepen haha. Dan wil ze lekker mee scheuren zeker!
Poging 2... duurt even haha Bevalling ging volgens het boekje, bel had het wel zwaar en bleef ook lang liggen, hebben het veulen voor haar neergelegd en toen pas kreeg ze hem door na wat stuntelwerk, koprollen en een beetje hulp stond hij en even bel vastgehouden om hem te laten drinken, pony deed het super maar vond het wel echt spannend! Nu is ze helemaal verliefd en durft ze niet eens meer te eten want dan neemt meneer gelijk een sprintjes naar de andere kant van de stal Mama & kereltje doen het goed, naam gaat nog komen.. haha heel lastig kiezen!
jolandje
Geplaatst: 02-04-18 00:26
oooh wat een mooierd, leuke bles
BusyMissy
Geplaatst: 02-04-18 00:50
Gefeliciteerd Salatiga, ik wil ook ooit nog eens een palomino rijpaard fokken, blijft toch een superkleurtje!
Hier ook nog een 1 april veulen om 21:50 uur van onze schoonzoon. Merrie veulen van Electron. Supersnelle bevalling en alles verliep vlotjes.
Nu begin ik toch wel héél benieuwd te worden naar mijn eigen veulentje.
Succes met waken Fokfanaat, hoop dat ze een beetje doorzet nu.
Na 318 dagen dracht nog net op de dag dat papa 1 jaar geleden kampioen geworden is. Is geboren een palomino hengstje met de naam Absolutely harley's a son of a champ!
Gefeliciteerd Rowan! Heel benieuwd naar droogfoto’s!
Nageboorte kwam er eindelijk af na 2 dosissen oxytocine, ze is er wel echt behoorlijk koliekerig van geweest.. nu gelukkig weer wat rust kunnen vinden en veulen kan ook eindelijk een tukkie doen!