Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:blij te horen dat het de goede kant opgaat daar, was even spannend.
Mika is prachtig![]()
helemaal waar, nooit een veulen de rug toekeren, als ik mest schep op de wei, hou ik bewust de kruiwagen achter mij, hoe moeilijk ook, zou niet graag een van de veulens of nog erger, de hengst in mijn nek krijgen, beter beetje te voorzichtig. Gelukkig zijn ze hier redelijk braaf.
Neonlight schreef:Pretty, wat een heerlijk stel, fijn dat alle troubles nu achter de rug lijken te zijn en je dus weer kunt genieten van het stel!
Cemlys, les geleerd, niet met een waterijsje in de buurt van veulens komen. Kleine kinderen en ijsjes....
Onley, heerlijke foto!
Jet, dat schiet ook niet op zeg.![]()
Setteli, dus nog zo'n brutaaltje. Hier loopt er ook zo eentje.
Hier is de smid geweest, maar Fast was het er niet helemaal mee eens. Hij heeft 2 keer op de grond gelegen.
Cemlys schreef:
Neonlight schreef:Pretty, wat een heerlijk stel, fijn dat alle troubles nu achter de rug lijken te zijn en je dus weer kunt genieten van het stel!
Cemlys, les geleerd, niet met een waterijsje in de buurt van veulens komen. Kleine kinderen en ijsjes....
Onley, heerlijke foto!
Jet, dat schiet ook niet op zeg.![]()
Setteli, dus nog zo'n brutaaltje. Hier loopt er ook zo eentje.
Hier is de smid geweest, maar Fast was het er niet helemaal mee eens. Hij heeft 2 keer op de grond gelegen.
Lol was het maar mn veulen, nee was de 3 jarige hengst