Met Hollebol en Blossom gaat het super. Blossom is een echt racemonster. Draven laat ze bijna niet zien, meerendeel galoppeerd ze (keihard) rondjes om mams heen. In het begin rende Hollebol steeds maar achter haar aan (wat Blossom een heel leuk spelletje vond), maar ze begint nu te begrijpen dat het kleine racemonster vanzelf weer bij haar komt om te drinken.
Voor 9 uur komt de Da om te kijken of het ei bij Alonna weg is maar hij komt als het goed is ook Pauk scannen.. Aangezien drachtig krijgen vorig jaar niet gelukt is ben ik onwijs zenuwachtig.. Dus asjeasjeasjeblieft.. Willen jullie duimen
Amandake, gefeliciteerd!!! 2 tegelijk, was te verwachten na de kegeltjes van gisteren. Wie was er nu het eerste? En ik snap nu ook waarom het zo lang heeft geduurd, die aparte vlekken hebben natuurlijk wat meer schildertijd nodig. En weer 2 merries, ik ben jaloers! Denk dat ik Neon maar naar jou breng.
En Nicole, je bent geweldig! Voor updates over hoe ver Neon's dracht is, zie Nicole's onderschrift!
Oooh Amandake, ze zijn allebei prachtig .. en weer 2 merries, gaat niet slecht hé ! Twee prachtige bontjes ook, wat een aparte vlekken heeft nummer 1 zeg, prachtig !! Ben erg benieuwd naar droogfoto's !!!
kijk eens aan amandake!!!!!!! heeeeeel erg gefeliciteerd met deze 2 mooie meiden je hebt het verdient!
hier helaas nog niks maar ja had gister aan je beloofd dat jij eerst mocht...maar nou heb je er 2 tegelijk!valsspeler
heel veel plezier met je mooie meiden(ook moeders natuurlijk)
pauk ik duim voor je!!!!!!
vannacht was hier internet er weer uit dus heb me stierlijk verveeld en was maar op muggenjacht gegaan met resultaat 2 hele grote vlekkn op me mooie witte muur hahahaha
zo nu ff paardjes voeren ff bij hiba der uier checken mesten enz enz
M'n meissie is DRACHTIG!!!!!!!!!!! Ze zat op 16 dagen na de laatste dekking maar heeft dekking 2 of 3 gepakt en is tussen de 18 en 20 dagen hengstig.. Ik ben zo opgelucht dat het gelukt is!
Alonna was verder nog hengstig.. Die had een groot ei voor een hafmaf dus ik race zo naar limburg en ga een kwakkie halen!
Amandake gefeliciteerd! wat een leuke veulens En Pauk ook gefeliciteerd!
DB 2007/2008 wil ik ook weer aan meedoen (Marlet wordt eind mei/begin juni gedekt), maar eerst eens Jolie van haar dikke buik af zien te krijgen Die heeft ons vannacht de hele nacht wakker gehouden met haar gekreun en gesteun en weer liggen oh nee toch weer even gaan staan. Om dan vanmorgen weer net te doen of er niks aan de hand is, lekker flinke bak brokken wegwerken en weer verder aan het gras. Merries!