Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caesar schreef:Hier wat snelle droogfoto's:
CC:
[ [url=m/LfXy4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0nKxnT.jpg]Afbeelding[/url] ]
H(nog naamloos):
[ [url=m/fPYfS5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EO2nYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
B.. (nog naamloos):
[ [url=m/iNfx9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WpRWwc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met B gaat het nog niet zo... merrie lijkt het niet zo te accepteren, heeft pijnstilling gehad maar toch nog last bij uier (denken we). Veulen is vanochtend nog uitgebreid nagekeken door DA, maar komt gewoon niet lekker op gang. Zoekt wel de hele stal door, maar moment van fles erin is het net een koe, wat een koppig geval. Beginnen inmiddels beetje met handen in het haar te zitten; zowel merrie als veulen willen niet ondanks verwoede pogingen. Merrie begint het inmiddels goed zat te worden en ziet ons liever komen dan gaan. Morgen komt de DA de bruine merrie nog een keer spoelen vanwege het pellen van de nageboorte en dan maar weer overleggen wat we gaan doen. Balen!!!
[ [url=m/WpRWwc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fnanne schreef:Hallo allemaal, graag zou ik me ook willen melden in het topic.
Ik lees al maanden mee en heb me in het begin al eens gemeld, maar tijdnood... Tijdnood... Ik ga nu mijn best doen actief te blijven
Met spanning de laatste week ook meegelezen: vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar...
Caesar: van harte met al het kleine moois! En succes met alle zorgen van momenteel nog. Hopelijk keert de rust snel terug.
Hahahatsjoe: van harte met het mooie ukkiewat een kleintje
![]()
Carmuh: wat een mooi plekje zo
Wat ontzettend leuk om alle voortgang bij iedereen te zien
Mijn paardje Honesta's Linde is drachtig van de Frederiksborger hengst Epona's Staccato
Vandaag op dag 273 een foto gemaakt in de stijl die ik hier al vaker tegenkwam:
[ [url=m/Ldz3Ql.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo lag mevrouw er van de week bij:
[ [url=m/omL2kw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze foto duidelijk nog maar net wakker:
[ [url=m/6yhaSB.jpg]Afbeelding[/url] ]